Wanneer testte jij positief?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muisje14, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Wanneer had jij een positieve test in handen?

voor of na NOD en hoeveel dagen ervoor of erna?

Ik wil dit graag weten omdat ik vandaag 1 dag overtijd ben. Heb vanmorgen helaas negatief getest, maar heb wel alle symptomen. Als ik ongi wordt voel ik nooit iets, ineens ben ik het.
    17 sept laatste ongi en mijn ei is op 29 sept geweest (ovulatietest gebruikt, was zeer duidelijk)

Mijn symptomen:

- licht misselijk
    - maagzuur (had ik bij Bas van week 3 tot bevalling)
    - gespannen borsten (zijn voller)
    - veel plassen
    - heel erg moe
    - steekjes in onderbuik
    - en nu dus ook overtijd

Graag jullie antwoorden hieronder zetten.

Dank je wel!!

x Linda

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik had een soort voorgevoel en heb daarom 5 dagen voor mijn NOD getest en die was hartstikke positief.

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Linda,

Ik teste volgens mij 4 dagen voor nod omdat ik dus ook een voorgevoel had. Deze test was licht positief. 1 dag voor nod was hij een stuk donkerder.

Van licht naar donker; 4 dagen voor nod, 2 dagen voor nod en 1 dag voor nod. Daarna geen testen meer gedaan.

Grt Vanilia

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik had ook een voorgevoel maar vond dat ik beter tot NOD kon wachten. Toen meteen een duidelijke streep.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik denk wel dat het er heel erg aan ligt welke test je gebruikt.. zover ik weet en hier vaak lees zijn de 2 voor 5 euro van het kruitvat het gevoeligst en het duidelijkst.. ik heb bij de eerste zw 3 dagen voor NOD, de 2de zw 3 dagen voor NOD en de 3de zw 5 dagen voor NOD posi getest.. bij de 1e had ik ook een andere test geprobeerd en die was nega.. terwijl alle kv testen posi waren..

succes en hopelijk heb je snel een posi test in handen!

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hier bij beide zwschappen een voorgevoel en beiden dag voor nod getest en duidelijk positief..

7. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik had een hele onregelmatige cyclus. Ik teste positief toen was ik nog maar 4 weken zwanger.

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    1 dag voor nod positief, maar erg licht 2 dagen erna dikke posi test dus 1 dag na nod

liefs

9. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik testte pas een week na nod positief...dat was de langste week van m'n leven :D
    De testen van het kruidvat zijn wel fijn ja...

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    4 dagen voor nod een vette streep. :)

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, ik had een lange en onregelmatige cyclus. Wel ws t min of meer duidelijk wanneer ik weer ongi zou worden omdat ik op cyclusdag 17 een eisprong had gehad. Ik 'moest' van de gyno wachten tot dag 32, dat was een dinsdag. Mijn eerste licht positieve test kreeg ik toen op een donderdag. (Daarvoor wel 2 tests gedaan maar echt zo'n vaag lijntje dat was amper te zien!) Pas na aantal dagen na NOD werd de test duidelijker. Mijn symptomen waren allemaal zoals ook wanneer ik ongi moest worden. Enige echt opvallende was dat mijn borsten voller waren, en dat ik heeeeeel slaperig was!

ik duim voor je! Succes en sterkte!

12. parmessar

parmessar Niet meer actief

1 dag na NOD, 2 dikke strepen

13. Ivy

Ivy Lid

7 okt 2007
    22
    0
    0
    Management Assistent
    Noord Holland
    Bij mijn 1e zwangerschap kon ik mezelf in bedwang houden tot 3 dagen voor mijn NOD en had toen gelijk een vette positieve test. Bij deze zwangerschap had ik overduidelijk de innesteling gevoeld en hield ik het niet meer uit tot 7 dagen voor mijn NOD en had toen een licht positieve test. (KV 2 voor 5) Om de dag tot mijn NOD deed ik een test en elke keer werd hij donkerder. Op mijn NOD had ik een vette streep. Blijkbaar ben ik erg gevoelig voor HCG.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    de avond voor nod superduidelijke streep!
    (bij alledrie de zwangerschappen)

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hoi, met de kv testen op nod nega, 3dgn na nod pas heel ligt positief en 2dgn daarna (5dgn na nod dus) duidelijk positief :D
    Spannend, veel succes!!!

16. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Bij eerste zwangerschap heb ik gewacht tot 3 dagen na NOD en testte toen direct hard positief. Dit keer heb ik het slechts uit kunnen houden tot 1 dag na NOD en testte toen wel positief, maar licht. De volgende dag was hij al veel duidelijker.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    3 dagen voor NOD een hele dikke streep!!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    2 dagen voor NOD een dikke streep met de Kruidvat 2 voor 5 euro testen.

Had met name last van mijn darmen en ongikrampjes.

liefs

19. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Bij mijn eerste 2 zwangerschappen testte ik een week na NOD pas positief. Maar das wel 10 jaar geleden, ik was rond de 20. Dus misschien waren de testen toen minder gevoelig. Werd wel allebei missed abortion.

Vorig jaar was ik zwanger van een tweeling en toen testte ik 4 a 5 dagen voor NOD positief, helaas ook missed abortion.

Nu ben ik zwanger en testte 2 dagen voor NOD positief.

20. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Ik had drie dagen voor me NOD een heel klein beetje bloedverlies. Ik wist dat het niet mijn menstruatie kon zijn omdat die altijd precies na 28 dgn is. Dus ik kocht voor de zekerheid een test en die sloeg gelijk uit.

Deel Deze Pagina