sinds een dag of 2 pijn in mijn onderbuik. zeurderige ongesteldheidspijn. die iedere keer op komt zetten en dan weer weg zakt. met uitstralingen naar mijn rug. als het op komt zetten krijg ik ook een heel koud gevoel in mijn benen. had de verloskundige al gebelt maar daar werd ik ook niet wijzer van. vannacht was echt een drama. op mijn linkerzij liggen ging ff en dan begon de pijn weer op mijn rechterzij idem en op mijn rug ook... ben de hele nacht aan het draaien geweest.. en wakker... de baby beweegt wel goed naar mijn idee.. komt iemand dit bekent voor?
ja heel bekend! heb hetzelfde en het is bandenpijn! zei mijn vk gister! kreeg als advies lekker rustig aan doen en misschien een warme kruik ertegen aan doen dat schijnt te helpen verder kun je er helaas maar waar weinig aan doen!
Ja ik herken het ook wel, al heb ik het niet zo vaak 's nachts maar juist als ik even stil ga zitten na in beweging te zijn geweest ofzo. Ik krijg ook overal te horen dat het bandenpijn is en dat een warme kruik idd kan helpen... dus vertrouw ik daar maar op
heel herkenbaar! ook besproken met de vk: kan bandenpijn zijn, het oprekken van de baarmoeder of een blaasontsteking. sterkte!