Wat is dit nou weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammietammie, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik heb sinds ik een jaar geleden met de nuvaring gestopt ben een best wel regelmatige cyclus. Als ik ongesteld word ben ik altijd in 1 klap ongesteld, van tevoren nooit spotting ofzo, en mijn lf is volgens mij altijd 14.

Maar nu...
    Heb ik ineens op 11 dpo licht bruinverlies met afvegen, op 12 dpo bruinverlies en een donkerrode slijmklodder en ik ging er daardoor vanuit ongesteld te zijn. Maar nu is het weer weg en heb ik alleen lichtjes bruin met afvegen. Verder verga ik van de onderbuik en onderrugpijn wat ik normaal ook nooit zo heftig heb voor nod. Mijn temp is wel gedaald en heb gisteren een test gedaan maar die was negatief.
    Ik weet dat ik niet meer kan doen dan afwachten, maar ik vind het zo vreemd en ben eigenlijk wel beetje bang dat er iets mis is. Wie herkent hier iets in? (Of wie kan me gerust stellen :)).

2. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik heb 5 dagen last gehad van licht donkerbruin verlies maar daarna is het gestopt... inmiddels 4 dagen verder en de ongesteldheid is nog niet doorgebroken, helaas gister nog wel een negatieve test gehad.
    Ook ik ben benieuwd wat dit bruin verlies nou kan zijn dus ik lees even mee naar ervaringen van andere dames :)

3. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Als ik het goed begrijp heb je eigenlijk drie dagen te vroeg bloedverlies gehad en was het heel weinig en alleen bruin?Het kan zijn dat je innestelingsbloed bent verloren en dat verklaard ook je buik en rugklachten...Ik zou over een dag of drie/vier nog een test wagen (kv 2 v 5 eurotesten zijn zeer gevoelig) dan zit je op Nod of net eroverheen!Spannende meid!!Succes!!

4. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    Brielle
    Sorry bovenstaande reactie is voor mammietammie

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Babyzoe, ja dat klopt. Maar innestelingsbloed vanaf 11 dpo lijkt mij wel wat laat. En mijn temp is ook zo laag... En de rug en buikpijn zijn wel echt heftig. Vind het zo vreemd. Bedankt voor je reactie iig!

Sakura, bij jou ook al zo vreemd dus! Temp je ook?

6. Sakura

Sakura Niet meer actief

Nee ik temp niet, vind ik teveel gedoe. Bij mij begon de bruine afscheiding ongeveer 5 dagen na mn vruchtbaar slijm.

Maarre volgens mij kan een innestelingsbloeding best wat later komen hoor, ik duim voor je :)

7. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    Brielle
    Is niet laat hoor, gyn noemen al het bloed wat je de eerste weken verliest nog innestelingsbloed en als je bruin verliest is het oud dus kan makkelijk hoor!:)

Deel Deze Pagina