Pfff ben het zo zat hè..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rapunzzel, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor mensen, maar ik moet het even kwijt..

Wij zijn nu al 1,5 jaar bezig, tot nu toe: zonder resultaat.
    Nog nooit een duidelijk positieve zwangerschaps test gehad.
    Maar volgens mij ben ik wel kampioen vage streepjes piesen, want daarmee ben ik al regelmatig blij gemaakt.
    Het zogenaamde "blij met een dooie mus effect".

Gister maar weer eens een testje gedaan en zowaar leek hij heel licht positief.
    Vanochtend dus nog maar een keer getest.
    En ik zag zo langzamerhand scheel van het streepjes turen, maar helaas:
    OMO WIT!

Dus ik heb de test van gister erbij gehaald, en wat zag ik?: hij was heel raar opgedroogd. Bij de controle lijn een dikke streep, bij de testlijn een dun pennenstreepje.
    Vals positief dus!
    De laatste keer dat ik de cassette's van sensitest gebruik dus, pfff:x

Ondertussen heb ik de neiging om nu met dingen te gaan smijten.
    Ik had zo gehoopt op een heel speciaal kerst cadeau, maar het mocht niet zo zijn helaas.
    Dankzij mijn over-enthousiaste vriendlief, die al 1,5 jaar geleden aan iedereen heeft lopen te verkondigen dat we bezig waren zwanger te raken, kan ik met de kerstdagen uiteraard weer de vragen beantwoorden: " al zwanger?", "Goh, wat duurt dat lang hè bij jullie?"." Weet je wie wel zwanger is? De buurvrouw van de hoek, net bevallen 1 keer ongesteld geweest, en nu weer zwanger".. Enz enz..

Ik denk dat ik deze kerst maar eens flink aan de borrel ga!

Excuses voor het lange verhaal, en de sarcastische ondertoon, maar ik ben er even klaar mee.

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat naar ja :( Een test kan inderdaad gewoon beter meteen wit zijn dan zo licht vaag.. En naar dat mensen er dan zo over praten. Ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat als het nog niet gelukt is om zwanger te raken, het jullie dwars zit. Raar om dan zoiets te zeggen vind ik zelf.
    Misschien geen kerstcadeautje, maar dan ga ik heeeel hard voor jullie duimen dat jullie in het nieuwe jaar met een heel mooi cadeau mogen beginnen.

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kan me je gevoel goed voorstellen! Heb het hier ook even helemaal gehad met zwanger worden! Nu de 9e ronde en vandaag weer negatief getest, ik kan alleen maar 1 streepje piesen volgens mij! Nog niet ongi, maarja daar kan ik dan fijn tijdens mijn kerstdagen van genieten! Bleh wat een ellende dat zwanger worden, zal toch leuk moeten zijn!
    Sterkte in ieder geval meid! En probeer toch van de kerst te genieten.

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hey meid,

Bah wat vervelend, en dat na 1,5 jaar! En dan die "interesse" van mensen. Pfff!
    Wij zijn pas een half jaar bezig dus mag niet klagen, weer overtijd en vandaag negatieve test. Baal er ook weer van.
    Probeer maar een beetje te genieten van de feestdagen (met een flink glas wijn!) en dat 2013 een goed jaar voor ons wordt!!

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Rapunzzel, logisch dat je je K*T voelt hierdoor...

Ik hoop dat 2013 jou jaar mag worden...!!

6. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de lieve reacties meiden :)

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt...
    Echt die klote tuurtestjes... moe word je er van en al helemaal als je al een tijd bezig bent.
    ben zelf jammer genoeg er ook "ervarings deskundige" in na 3,5 jaar proberen...

Onwijs dikke knuf voor je meis!

8. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    heb het zelfde kan je best goed begrijpen al 1.5 jaar bezig en nog nooit een positief zwangerschaptest, en elke keer word ik zo teleurgesteld:(

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Sterkte meis. Hoop dat jij snel een echte positieve test in handen hebt. Het is je zo gegund na 1,5 jaar.

10. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -

dankjewell. ik hoop het ook voor jou

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi rapunzel weet precies hoe je je voelt. Werd pas na 2jr zwanger van mn zoon, nu alweer anderhalf jaar bezig bezig voor een tweede en wil het weer niet makkelijk gaan.

Sterkte meisje, hopelijk wordt 2013 jouw jaar!

12. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ongelooflijk *** voor je maar houdt hoop! Op het moment (heel vaak al gezegt waarschijnlijk) dat je het niet verwacht is de verassing het grootst. Kijk maar naar mijn onderschrift

Deel Deze Pagina