Hoi iedereen! Ik ben echt super moe! Nu heb k 1,5 week vrij gehad omdat ik de griep had. Inmiddels is dat over en moet ik binnenkort weer aan de slag. Omdat ik onregelmatig werk ben ik bang dat dit me echt opbreekt. Ook hebben we soms diensten van 9,5 uur. Omdat ik op een Woongroep werk hebben we geen echte pauze. Zijn jullie ook zo moe? Heeft iemand tips? Gr. Sayenna
Ik drink roos vicee ferro.. Niet lekker trouwens.. Maar helpt wel iets.. Verder luister ik naar mijn lichaam en helaas hoort daar soms een middag dutje bij ^^.. En doe ik dat niet, dan lig ik om 8 uur al op bed.. Dan is het met wisselende diensten wel lastig.. Daar kan ik je niet mee helpen sorry.. Het schijnt na 13 weken ofzo weer beter te moeten gaan, dus daar hoop ik dan maar op hihi..
Yes hier ook.. even weggeweest maar het is weer terug. Het hoort er gewoon ook een beetje bij helaas.. X
die roosvicee helpt alleen tegen moeheid veroorzaakt door een laag ijzer. mijn ijzer is hoog genoeg, maar ik ben ook supermoe. toch zoveel mogelijk proberen te slapen, wanneer je kunt. en toch iets meer rust nemen als het lukt op het werk. hoever ben je? lastig, met jouw baan. ik hoop ook echt dat dit na de eerste drie maanden beter wordt. met twee kinderen niet echt handig, zo weinig energie
Ja, tis vre-se-lijk die vermoeidheid, ik heb al meerdere afspraken moeten cancellen omdat ik het gewoon niet trek. Ik slaap klokje rond maar s'middags om 15:00 uur begint het gapen al. Schijnt na 12wk minder te worden! Nog even volhouden ! Probeer je energie te verdelen en lekker rustig aan te doen.
Hier ook echt heel vermoeid. Ik voel me een oude oma, maar ik doe nu wanneer ik kan aan middagslaapjes Vooral na mijn werkdagen ben ik kapot en moet ik echt bijtanken. Ik geef er maar gewoon aan toe en hoop dat het snel weer beter wordt.
Trouwens, nu ik je verhaal nog een keer lees; kun je je niet (gedeeltelijk) ziek melden? Als je ziek bent ten gevolge van je zwangerschap, betaalt het UWV de loonkosten, niet je werkgever. Ik snap dat je je richting werkgever misschien schuldig voelt, maarja...jouw gezondheid en dat van je kleintje staat nu even voorop, toch? En als jij het nu niet redt om diensten van 9,5 uur zonder pauze (!) te draaien, dan red je dat niet. Als ik jou was, zou ik toch even in gesprek gaan met je werkgever. Wellicht dat je met halve dagen kunt beginnen, de andere helft zit je dan in de ziektewet.