Het hoi Na 2 lange cyclussen had ik deze x een cyclus van dertig dagen. Ik heb clomid gekregen. Eerst het ziekenhuis gebeld of het ook wel verstandig was bij een korte cyclus. Maar ik moest gewoon beginnen en dan iets eerder dan de 10 dag komen voor de echo. De echo staat nu gepland op dag acht. Wie heeft een idee wat het effect van clomid nu is? Ik schijn gewoon ei sprongen te hebben. Maar raak niet zwanger. Nu dus ook een kortere cyclus....... Wat voor effect (kan) heeft clomid nu?
Ik weet niet wat voor effect clomid met je kortere cyclus zal hebben, maar ik hoop voor het beste! Verder ben ik zelf ook wel benieuwd wat voor effect clomid zal hebben, omdat je wel eisprongen hebt. Ik had namelijk vorig jaar een regelmatige cyclus, maar helaas een paar maanden geleden niet meer. Het lijkt er nu op dat er weel regelmaat in mijn cyclus komt. Ik lees mee
He anoniempje. Ja ik ben ook wel benieuwd. Straks kom ik bij de gyn en is de eiersprong al geweest. Ik weet ook niet zo goed of andere vrouwen met een vrij normale cyclus ook clomid krijgen of niet.
Misschien door de clomid dat ze nu precies kunnen zien of en wanneer je eisprong hebt? Aangezien je daarvoor onregelmatig was en t op verschillende momenten kon plaatsvinden? Of kon je altijd je eisprong vinden dmv ovulatie testen ofzo?
Het kan zijn dat er twee follikels gaan groeien, of dat je nog wat eerder je eisprong gaat krijgen. Of misschien blijft je cyclus hetzelfde en worden je eicellen van betere kwaliteit.. Clomid kan in principe geen kwaad bij een normale cyclus. Het wordt soms ook alleen ter ondersteuning gegeven of om de cyclus regelmatiger te krijgen. Kortom, van te voren weet je niet wat er gaat gebeuren.. Zelfs kan elke ronde weer anders zijn met clomid Wanneer heb je je eerste fm? Wellicht is het handig om vanaf dag 9 zelf ovutesten te doen om het ook een beetje in de gaten te houden.
Dankjullie dat jullie reageren... Je eerste fm? Wat is dat? Haha.. Dat van die kwaliteit dat zie ik wel zitten... En twee follikels ook wel!!!! Oh wacht.. fm.. follikel meting? Woensdag kwart voor tien. Op dag acht. Ik dacht van anders moeten we alvast op dag zeven even klussen of is dat te overdreven... Inmiddels last van een bijwerking die ik wel had verwacht aangezien ik dat ook had zonder clomid, in periodes in m'n cyclus, m'n borsten zijn erg opgezwollen....en een stuwing als m'n dochter iets liefs doet. En die voelt zich niet lekker, dus dat ik regelmatig dat ze lekker tegen je aankruipt
Ik heb in 2011 ook chlomid geslikt. Had een prima eisprong, maar na 2 jaar niet zwanger..alle testen waren goed onbegrepen onvruchtbaar zoals ze dat noemen. Ik kreeg toen chlomid om de kans te vergroten, in Jip en Janneke taal kwam het hier op neer. Op het moment dat er een eitje groeit krijgen je hersenen een seintje dat er een eitje is en komt er een stofje vrij zodat er niet meer eitjes gaan groeien. Chlomid plaatst als t waren een schildje om dat eitje zodat je hersenen dat seintje niet krijgen en er dus een extra eitje wordt aangemaakt. En je dus meer kans hebt Vanaf cd 3-7 slik je chlomid en dan meestal op cd 10 fm meting.
Wat heeft het voor jou gedaan ongeduldje 31 Heeft het het je zoon gebracht? Je onderschrift, twin gescheiden? Wil je dat eens uitleggen? Worden je kansen echt vergroot....
Op dag 8 zul je nog niet ovuleren hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn. Volgens mij begint clomid pas écht te werken nadat je je laatste pil op dag 7 hebt ingenomen. Ik heb altijd gewoon ovutesten gedaan tijdens het gebruik van clomid, geen problemen mee gehad. Alleen als je ook pregnyl krijgt om de eitjes te laten springen, dan hebben ovutesten geen zin. Al je op dag 8 al een fm (idd follikelmeting) krijgt, dan zit je wel goed hoor. Als je zin hebt om te klussen, gewoon doen natuurlijk maar je eisprong zal dan nog niet geweest zijn hoor
Ja dat zal wel. Voorheen klussen we bijna drie weken om de dag. Omdat m'n cyclussen zo wisselde. Dus die ene keer kan er dan wel bij Op de fm kunne ze schatten wanneer je eitje ongeveer springt??
Bij ons was Iui 6 idd raak bij fm meting 3 mooie eitjes.. Wat bleek zwanger van een tweeling! Tweeling gescheiden.. Een van mijn zoontjes is overleden ten gevolge van het krijgen van een bacterie..
Jeetje wat heftig zeg Gazy, dat ligt eraan hoe groot de eitjes zijn tijdens de fm en hoe snel ze groeien. Vanaf de 18mm kunnen ze springen. Hoe lang het precies duurt verschilt heel erg per persoon.. Vervelend dus die onzekerheid.. Hopelijk heb je snel een of twee mooie eitjes Eitjes vanaf 10mm tellen mee, die zouden kunnen doorgroeien tot een eisprong. Het is dan nog niet zeker of ze doorgroeien. Als ze eenmaal de 14mm bereikt hebben, dan groeien ze eigenlijk altijd wel door.