Die nuchtere reactie had ik even nodig! Bedankt, ik ga dat advies opvolgen ( behalve dat uitprinten dan )
Goedemorgen aan iedereen die met mee gelezen heeft nog niet zo lang geleden. A.s woensdag mocht ik heen voor een vroege echo, maar zo ver zal het niet komen. Ik heb gisteren een miskraam gehad. Het begon met een beetje bloedverlies en in de loop van de dag meer samen met krampen en grote proppen bloed. Vandaag gebeld en ze belt me terug, ook na zo’n lange tijd staan wij weer met lege handen. T is ons nog niet gegunt.
Oh nee! Ik las net je topic voor het eerst, dus werd er enorm blij van. En nu je laatste bericht wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte
Voor allemaal: Bedankt! Heel lief van jullie, komt allemaal goed hoor! Deze teleurstelling kunnen we ook wel weer bergen. T is kl*ten, prut en bagger, maar ik ben een gelukkig mens met zo’n lieve man om me heen, ik ga er vanuit dat dit ooit de kroon op onze liefde wordt, daar is geen twijfel aan mogelijk. Ik ben net in het ziekenhuis geweest, er is niks meer te zien, dus denk dat het al even klaar was. Zo hard is de natuur...