net een test gedaan, na 5 mins niks te zien volgens mij dus weggelegd, na 10 mins (deze drogen traag) ineens dit?? Ik lees veel negatieve reacties over kv laatste tijd.. 27/11 had ik een positieve ovulatietest.. help??
Dit is wel heel apart. Van niets binnen de afleestijd na zo donker erna. Ik heb al heel wat 2v5's versleten en bij mij zijn ze altijd uiterst betrouwbaar gebleken. Maar dit vind ik wel heel vreemd en er gaan bij mij wel belletjes af. Ik zou nog een andere test doen als ik jou was, dan weet je meer.
Heb een dipstick gedaan en daar zie ik wel licht iets op maar gister was dezelfde kv2v5 nog omo wit..
Ik ben niet zo thuis in de ovulatietesten, maar volgens mij zou het kunnen dat je nu dan 9 dpo bent (ervan uitgaand dat je ei sprong de dag na je positieve test). Dan past een licht streepje daar heel goed bij. Hopelijk heb je met de dipsticks de komende dagen een mooie oploop! Zie je nieuwe berichtje nu: die kv is dus echt niet in orde geweest.
Die test is niet goed iets met abracadabra. Als 27-11 positief is dan is zeg maar 29-11 ovulatie . 30-11 1 dpo. Dan ben je nu 7 dpo. Is ook nog erg vroeg om positief te testen. Ik zou nog een paar dagen wachten
Ik had dit ook. Ik had eerst niks, dus de test weggegooid. Twee uur later was hij knalpositief toen ik perongeluk een blik wierp op de prullenbak. Een predictor gehaald en die bevestigde m’n zwangerschap. Edit: lees nu dat het later weer weg was, dat had ik niet
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/valse-kv-test-plaats-je-foto.685021/ Dat ie verdwijnt heb ik ook vaker gehoord. Kijk ook even in dit draadje.
Hier komt nooit meer een kv test in huis.. knalpositief binnen afleestijd 6 dagen na nod, maar de predictors en cb's hebben me iets anders gezegd.. was een hartstikke valse uitslag bij mij. Dat wil je niet meemaken geloof mij. Ik hoop heel hard voor jou dat er iets gaande is!
mischien nu niet.... als je steeds een streepje hebt op de kv zoals vandaag . en gisteren zo rare. wordt je toch ook knetter onzeker?
ik zie wel een streepje. ik heb zelf geen negatieve ervaringen met kv. altijd gewoon mee gestest. bij niet zwanger kreeg ik ook geen streep. spannend voor jullie!
Ik zou dan helaas toch de predictor geloven. De kv geeft de laatste tijd veel vals positieve streepjes. Sowieso is na afleestijd volgens mij al niet meer betrouwbaar.
Ze drogen heel traag op, binnen 5 minuten aflezen gaat haast niet met die roze waas.. lastig bij deze testen. Ik hoor idd ook negatieve ervaringen maar een paar dagen terug zat er toch echt geen streep.. misschien een verkeerde batch ofzo..