Hallo allemaal, Vraagje. Ik heb mijn ovulatie gehad op 2 feb. Daarvoor 30 jan tot 4 feb sex gehad. Mijn menstruatie zou ik op 17 feb moeten krijgen. Ik heb vanaf 8 feb bij het afvegen bruine afscheiding. Op 9 feb was het et meest. Sindsdien is het gegaan van donker bruin naar heeel licht bruin en is het gegaan van droog en dik naat melkachtig en slijmerig. Ik zie dit het meest als ik wakker wordt. In de loop van de dag bijna niets. Ik heb gevoelige borsten en een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Geen misselikkheid wel vlagen van duizeligheid zo nu en dan. Ik wil pas testen na de 17e . Kan dit innestelingsbloeding zijn of komt mijn menstruatie langzaam op gang. Nog nooit zo lang bruin bloed verlies gehad. Meestal 2 dgn voor mijn mens. En de laatste dag. Maar nu duurt het al 7 dagen. Help ajb...
Dit kan zeker een innestelingsbloeding zijn. Ik heb zelf ook veel slijm gehad, maar deze was gewoon doorzichtig. Verder heb je dezelfde symptomen die ik ook had de dagen voor m'n NOD. Spannend!! Ik zou niet kunnen wachten tot de 17e met testen als ik jou was
Hi, Dankje.. ik vindt het ook spannend. Ik doe maandag de test als ok verder geen bruine afscheiding meer zie of mijn menstruatie doorkomt. Ik hou jullie op de hoogte. Merci you guys
Hi ik heb vandaag een test gedaan en zie een heel licht streepje (2e). Ik heb nog welgevoelige borsten maar vanmorgen had ik gewoon helder rood bloed bij het afvegen, Niet meer bruin. Terwijl het gister avond en vanochtend vroeg voor 6 uur nog bruin was. Ik heb trouwens de test 10 minuten geleden gedaan en het 2e streepje is nu wel duidelijker te zien.
Hi Ja ik doe ehm hierbij. Wellicht dat et me verbeeld hoor. Maar ikz ie toch echt een licht streepje.
Ja, heel vaagjes. over 3 dagen doe ik ehm opnieuw. Hopelijk iets meer HCG, zoniet naar de huisarts. Wordt hier niet goed van.