wat is dit nou?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door denance, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denance

denance Lid

4 jul 2007
    32
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden wat slijm in m'n ondergoed en daar zaten 2 piep kleine rode sliertjes in. Daar schrok ik niet van want dat had ik wel een keer verwacht nu.
    De rest van de dag heb ik iedere keer als ik naar de wc was geweest dat het slijm een beetje rossig was en de dag daarna zelfs een beetje bruinsig.
    weer een dag later was alles weer normaal gewoon helder slijm niks in te zien.
    Nu sta ik van morgen op en weer zit er slijm (kraak helder) met een bloed stukje erin. het stukje was ongeveer net zo groot als een fruit-vliegje. hoort dit nu ook bij de "slijmprop"of is het wat anders?
    Ook is het net of ikincontinent word ofzo, want ik hoef niet te plassen en dan als ik wel naar de wc ga dan is mijn broek een beetje nat alsof ik toch nog in mijn broek heb gedruppelt.
    Is dat het vruchtwater of loop ik nu te hard van stappel?

B.V.D.
    Denance

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hallo,

Ja dit zijn inderdaad kleine stukjes van je slijmprpo,hier kan inderdaad wat bloed doorheen zitten.Wat je beschrijft is erg weinig. Het kan nog meer worden dus schrik daar niet van! Helaas zegt het niets of de kleine nu aanstalte gaan maken.
    Het vochtverlies moet je wel even in de gaten houden,het zou vruchtwater kunnen zijn maar ook afscheiding. Indien je twijfeld is het verstandig dit met je verloskundige te overleggen.

Imke

Deel Deze Pagina