Voel je een innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder72, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder72

Vlinder72 Lid

20 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Was even benieuwd of jullie lichamelijke klachten hadden tijdens de innesteling? Voel me sinds zaterdag grieperig (terwijl ik bijna/nooit ziek ben), mijn periode zou volg. week maandag moeten beginnen maar heb last van steken in mijn borsten en weeeig gevoel in maag en gisteren bij het afvegen wat rood & bruin bloed, vandaag alleen wat licht bruine afscheiding.

misschien zie ik spoken en mijn menstruatie is niet altijd regelmatig maar heb eigenlijk nooit klachten, voordat ik ongesteld wordt wel wat last maar niet zoals wat ik nu ervaar.

Ben benieuwd of jullie ook iets hebben gevoeld van de innesteling

2. angie23

angie23 Niet meer actief

Hoi,
    Ik heb achteraf gezien ook mijn innesteling gevoeld.
    Ik dacht ook dat ik een 'griepje' te pakken had. Was heel warm en loom heel de dag. Wou niets liever dan alleen maar bank hangen! Had ook last van mijn buik.
    Later terug kijkend was dat dus mijn innesteling :D...

3. Vlinder72

Vlinder72 Lid

20 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is heel apart, of waarschijnlijk allemaal heel toevallig maar mijn innesteling zou dus zaterdag of zondag moeten zijn (volgens berekeningen op internet), sinds zaterdag verkouden en nu grieperig, terwijl ik echt nooit ziek ben, en andere klachten dan bij een menstruatie.

4. angie23

angie23 Niet meer actief

Ja herkenbaar. Ik was er ook niet zo mee bezig dus wist niet eens dat ik een innesteling had. Toen ik me de volgende dag weer klip lekker voelde vond ik het wel apart. Pas toen ik een positieve test in handen had viel het kwartje:D..
    Weet het niet 100 % zeker maar dan is het wel héél toevallig.

Ik hoop voor je dat het voor jou ook zo is!

5. Vlinder72

Vlinder72 Lid

20 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop het ook, bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina