3D/4D echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Robynn, Dec 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Vanavond hebben wij onze 3D/4D echo.. :D
    Ik kan haast niet wachten.. heb er zo'n zin in..

eerst wilden we dit niet doen ivm de hoge kosten van zo'n echo..
    maar nu het allemaal dichterbij komt, worden we toch echt benieuwd naar ons kleine mannetje..
    we zaten erg in dubio.. is de "verassing" dan niet een beetje verdwenen..
    we weten al dat het een jongetje is..

uiteindelijk toch maar besloten om het te doen..
    ik hoop maar dat het geen teleurstelling is qua het bedrag wat we er voor neer moeten leggen..
    we krijgen het wel op een USB stick mee.. plus foto's..:)

Wie heeft dit ook gedaan en vond het echt fantastisch.. was het je geld waard? ;)

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Wij hebben hem vrijdag gedaan en ik vind het altijd heel mooi. Je kleintje moet wel een Beetje meewerken :)

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Leuk! Wij hebben hem in januari, maar hoeven er niets voor te betalen :D Ik heb hem gewonnen via een FBactie :D
    Anders hadden wij er niet voor gekozen, maar nu natuurlijk dubbel zo leuk! Succes vanaaf!

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Ja das waar.. stel dat ie net met z'n hoofdje de verkeerde kant opkijkt haha..
    Neem toch aan, mocht dat echt zo zijn.. dat je dan wel weer terug mag komen..
    Maar ga van het positieve uit, het duurt zo'n 3 kwartier..dus hij zal ons toch wel een blik geven hoop ik ...

Extra leuk dat je via Facebook hebt gewonnen.. mazzel hoor!

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,570
    3,507
    113
    Ik vond het zeker wel de moeite waard, maar ik was wel blij dat ik een korting bon had van 50%. Bij een volgende zwangerschap zou ik het niet doen als ik er het volle bedrag voor moet betalen.

6. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    we hebben dan gelukkig wel zo'n pakket..(met terugwerkende kracht)
    We hadden eerst namelijk alleen voor geslachtsbepaling betaald..
    Heb toen gebeld en gevraagd of we alsnog een pakket konden nemen..
    dan het eerst betaalde bedrag verrekenen.. was geen probleem..
    Dat scheelt dan toch weer een beetje.. :)

7. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Ik heb m bij baby vision gedaan in delft met 23 weken en 29 weken. Wat een verandering was dat in die paar weken! Met 23 weken had ie al bolle wangen en zag je nog heel beeld. En Met 29 weken zag je echt een heleboel als ik de foto's nu met J vergelijk lijkt het precies op elkaar alleen moet je wel geluk hebben idd dat je beepje goed ervoor ligt

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik vond het ook zeker de moeite waard:)

Hier werkte de kleine in het begin niet zo goed mee en heb de placenta ook nog aan de voorkant liggen. Maar uiteindelijk toch hele mooie plaatjes en filmpjes:)

Ook een mooi profieltje van het gezichtje meegekregen. Straks als de kleine er is gaan we een soortgelijke foto maken om te vergelijken. Ben erg benieuwd:)

9. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    nou alles achter de rug..
    erg genoten, maar ergens had ik er toch een beetje meer van verwacht..
    ons mannetje lag er eerst ook niet goed voor..dus het eerste half uur..is eigenlijk voorbij gevlogen zonder echt mooie shots..
    Daar baal ik stiekem best een beetje van..
    na even gelopen te hebben.. heeft ie eindelijk zijn gezichtje laten zien..
    zonder handjes of voetjes ervoor...(navelstreng kwam ook nog langs)..
    Plus ik moest op mijn zij liggen, omdat hij aan die kant beter te filmen was..
    Ik heb er dus tijdens de "shoot" niet zoveel van meegekregen..
    Gelukkig alles mee op een stickie.. morgen ga ik er lekker voor zitten met een kop thee..misschien dat ik er dan anders over denk :)

Maar moet zeggen.. in de laatste 10 minuutjes heeft ze toch nog een paar mooie fotootjes en filmpjes kunnen maken..

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Ik moest ook op mijn zij gaan liggen iedere keer!

11. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Wij hebben onze pretecho (verjaardagscadeau van de toekomstige oma, opa en ooms) ook in januari. De 17e, bij hetzelfde bureau waar we onze geslachtsecho hebben laten doen.
    Bij de geslachtsecho was alleen mijn vriend aanwezig, nu gaan de beide oma's ook mee. Nu nog hopen dat onze uk zich van z'n goede kant laat zien..

Share This Page