Hallo allemaal, Ik, Samantha ben net nieuw hier. Wij hebben een zoontje van bijna drie jaar, en hopen dat wij een tweede keer zwanger mogen raken. Zo dus vorige maand mijn spiraal laten verwijderen, na het verwijderen niet gevloeid. +- een week later lees : 26 juni t/m 30 juni wél ongi geweest. Zelfs met spiraal was dit ongeveer mijn normale "cyclus". Na berekeningen vandaag of morgen ovulatie, vandaag begon lichtelijke buikpijn. Een ovulatie test ( vd action ) gedaan en deze had een lichte streep - morgen dus weer proberen. Nu schrok ik mij alleen vanmiddag helemaal een hoedje, ineens bloedde ik behoorlijk en hier zat zelfs een stolsel bij, excuus voor het onsmakelijke. Ik ben nu behoorlijk van slag, en hoop dat mensen dit kennen en mij eventueel kunnen helpen? Excuus als er hier al een topic van bestaat, ik zoek de hele middag al en kan niks "passends vinden"..
Misschien is je menstruatie nu pas echt doorgebroken en is je lichaam nog een klein beetje van slag. Dat zou ik tenminste denken. Ovulatietesten slaan volgens mij altijd licht positief uit maar rond je eisprong wordt deze pas echt duidelijk(er) positief. Tenminste, ik dacht al eens zoiets gelezen te hebben hier (zelf nog nooit ovulatietesten gebruikt).
Dank voor je reactie. Ik hoop het dan inderdaad. Dit was vanmiddag behoorlijk schrikken even. Ik zal morgen voor de zekerheid nog een ovulatietest doen, en hier eventueel een update van geven. Let overigens niet op mijn gestuntel hier nog. Inmiddels staat hetzelfde bericht op 2 pagina's, - ik moet nog even wennen-.
Klopt ovulatietesten moet de teststreep evendonker.of donkerder zijn als.de controlestreep, denk ook eerder naar menstruatie Hierbij ook een ovulatie knaltest bijgevoegd van action eerste test
Ook dank voor je bericht. Dat is inderdaad een stuk "knallender". Ik heb mij laten vertellen als die ovu test van action "licht kleurt" je de volgende dag beter weer kan testen gezien de eisprong er dan aan kan komen. Alles is trouwens nieuw voor ons, - het bewust zwanger willen worden etc - dus een hele leerweg. Dit staat imiddels ook genoteerd, en we houden het bij.
Ik raad aan om in de namiddag te testen vanaf hij donkerder kleurt 2x daags te testen, hier was het toeval gingen niet meer testen maar wou zien of mijn baarmoederslijm klopte en idd een knaltest en vandaag wat wroekingen in me.lies rechts Ik wens jullie veel succes 🍀
Bedankt voor de tips. En nogmaals dankjewel, na lang nadenken toch een tijd geleden besloten voor een tweede proberen te gaan. Nu toch allemaal erg spannend, en deze bloeding tijdens de "eerste keer dat het écht kan" is wel ffies schrikken dan. Gelukkig bestaan er forums als deze, en mensen zoals jullie!