Hoi hoi ! Sinds deze maand begonnen met ovulatietesten. Vind ze super handig door mijn onregelmatige cyclus. Alleen nu is er mij een dingetje onduidelijk. Of beter gezegd ben ik door in de war geraakt. Ik heb dus getest met 2 verschillende merken. Dus gewoon dubbel om te kijken welke mij het meest zou bevallen. Ik heb de ovulatietesten van sensitest én van de action gebruikt. Maar het gekke is dat de action testen gisteren rond 12 uur smiddags al positief uitsloegen. En die van de sensitest pas vandaag om 12 uur smiddags. Dus 24 uur later pas zei die van sensitest dat hij positief was. Iemand enig idee welke ik dan moet pakken? Of het zekere voor het onzekere en gewoon morgen ook nog een keertje vrijen? Ik heb namelijk de afgelopen dagen én vanmorgen nog gevreeën (vlak na de test). Iemand die deze ervaring ook eens gehad heeft ? Lieeefs
Heb je foto's van de testen? Die van zwanger en kids.nl zijn ook goed en goedkoper dan sensitest. Ik ben niet bekend met de action testen maar ik weet dat de sensitesten heel betrouwbaar zijn.
Jaa heb ik ! De sensitest heb ik als laatste testje de positieve liggen. Hij is wat opgedroogd dus de intensiteit is op de foto misschien minder. Maar wel duidelijk . Heb gisteravond en vanmorgen nog een test gedaan en die waren weer negatief erg licht . Heb die er alleen niet bij gedaan op de foto. Action zie je 2 redelijk donkere testjes en de onderste 2 zijn weer blanco voel nu vanmorgen wel steken door mijn baarmoeder. Niet echt mn buik meer inde vagina zelf steken.. is dat ook een eisprong dingetje ? . Mijn vriend en ik hebben de afgelopen dagen inclusief gister vlak na de posi test van sensitest seks gehad. Is het handig om nu weer te vrijen? Dankje! Ik zal eens online sneupen voor de zwanger en kids
Deze testen zijn helaas allemaal negatief. Ze moeten even donker of donkerder zijn dan de controle streep. Kijk maar op mijn testjes. 18 aug was hij om rond 13.00u positief. (Kan nog donkerder). 19de had ik de eisprong. Nog even doortesten...want ze zijn al aardig donkerder geworden.
Ohjaa, de testen van sensitest lijkt de laatste nog net niet posi. Maar na deze net niet posi heb ik nog meer testen gedaan en die waren allemaal weer stuk lichter dan die laatste die je op de foto ziet. Ik blijf wel doortesten voor de zekerheid maar denk dat dit hem is geweest. Ook omdat ik vanmorgen last kreeg van steken. Maar we gaan zien misschien komt er wel een echte knallie tevoorschijn . Misschien heb ik gewoon de extra gevoelige nodig dat hij dan echt knallie wordt. Gaan we vast zien in komende dagen dankjewel!
Spannend hahaha! Ik test in het begin 2x per dag en rond mijn eisprong vaker. (Rond 10.00u en rond 21.00u.) Dan kan je hem bijna niet missen. Succes. Hopen op gauw een positieve zwangerschapstest.
Jaa precies zo doe ik het ook eigenlijk! Denk dat je hem zo inderdaad niet kan missen . Ik blijf nog wel even een weekje doortesten. Wie weet komt er nog wel een surprise met een knaller. En zo niet dan weet ik dat de piek toch is geweest en ik de gevoeligere moet halen hihi! is ook allemaal beetje onderzoeken allemaal.. Maar inderdaad wat lief dankjewel ! ik hoop ook enorm dat het deze keer raak is en anders gaan we weer positief door met de volgende ronde .