Ik ben eigenlijk altijd onregelmatig, hang tussen de 28 en 36 dagen, met een uitschieter na mijn vmk van 40dagen... Dus ik was eens benieuwd... naar de rest van de dames
Hoi hoi, Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten Ik heb alleen 1x gehad nadat ik ong. 10 maand van de pil af was dat ik drie dagen overtijd was. Had normaal altijd mijn menstruatie op dinsdag en krijg het vanaf die ene x nu altijd op vrijdag. Dus netjes elke maand 28 dagen.
5-10 dagen verschil (4-5 weken cyclus) Nooit zo'n problemen mee gehad. Maar nu ik zwanger wil worden is het wel een beetje onhandig! Ik reis bijv. regelmatig en kan mn reizen dus niet handig "plannen", het is altijd weer afwachten wat mn lijf ervan maakt. Ik ben nu weer "overtijd", maar ja, wat is overtijd. Normaal 4-5 weken, zit nu dik over de 5 weken. Heb al een week krampen (nooit zo erg), maar er gebeurt maar niks.... oh oops, dit hoort onder een ander topic thuis Het KAN natuurlijk onhandig zijn, zo onregelmatig, maar misschien geeft het ons "onregelmatige meiden" een wat meer ontspannen opstelling bij zwanger worden; we zijn niet zo snel van slag als het es een paar dagen op zich laat wachten Zo probeer ik het dan maar te zien... X, D.
Heel erg regelmatig.Ben nu overtijd dus vind het wel spannend!Gisteravond ietswat gekleurde afscheiding verloren met licht bloed maar vandaag is alles weer weg...Spannend!
Ik ben de laatste tijd heel onregelmatig maar dat zal vermoedelijk door de pil komen. Voor de pil had ik een regelmatige cyclus waar ik de klok gelijk op kon zetten. Ik ga daar dus ook maar vanuit omdat het anders te onduidelijk is. Krissa
met de pil kon ik de klok erop gelijk zetten, met de clomid ook (26 of 28 dagen) en zonder dat alles... Kijk maar onder mijn banner
Tot nu toe ook erg onregelmatig...van min. 28 dagen tot max. 54 dagen. Deze maand waarschijnlijk rond de 30 dagen
Ben niet erg regelmatig maar nog niet heel erg ontevreden. Tussen de 1 en 5 dagen verschil is nog te doen! Lijkt me erger wanneer je echt mega verschillen hebt van 10-15 dagen!
ik ben het ook onregelmatig 28-35 tussen de 1 a 5 dagen verschil. ene keer 33 dan 35 en een keer 28 gehad en dan weer 35. zo vervelend! en nu de laatste keer 32 dagen gehad of is dat geen onregelmatige menstruatie wat ik heb?
Ik heb gestemd op 1 tot 5 dagen verschil, maar dan reken ik de lange cyclus na de miskraam niet mee. Overigens vind ik 1 tot 5 dagen helemaal niet onregelmatig, en zo wordt het ook niet gezien door de gyn etc.
Ik ben al 11 maanden superregelmatig ongesteld. Altijd precies na 28 dagen. Ik word zelfs zo rond dezelfde tijd op de dag ongi... Bijna eng... Na 28 dagen word ik rond 16 uur...
Ik heb een redelijk regelmatige cyclus. Kan wel eens een dag of paar dagen afwijken. Toen ik naar mijn cyclus begon te kijken zat ik op 30 dagen. Dat is nu terug gebracht naar 26 dagen. (17-11/ 22-10/ 27-9 en 30-8 Meen
ik heb een trouwe cyclus van 27 dagen normaal, na de spiraal heeft het wel heel lang geduurd voor deze inorde was
Sinds dat ik ben gestopt met de pil heel onregelmatig Daarvoor altijdddd keurig netjes 28 dagen. Altijd in de middag werd ik dan ongi. Maar kijk nu eens naar mijn onderschrift