maag in de verdrukking?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tiess85, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds een aantal dagen kan ik bijna niks meer eten. . Het lijkt wel of mijn maag in de verdrukking zit. Als ik een half broodje eet lijkt het alsof ik flink uiteten ben geweest zo vol zit ik dan. 2 weken terug heb ik dit ook een week gehad maar nu lijkt het erger. Herkend iemand dit?

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.274
    25.745
    113
    Ja hoor, heel herkenbaar! Ik eet nu meestal kleine beetjes per keer en dan meerdere malen per dag. En door gebrek aan eetlust en snel een vol gevoel eet ik ook gewoon minder. Ik zit nu al bijna 2 mnd op een gelijk gewicht.

3. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké.. Maar ben je dan ook echt slecht nadat je gegeten hebt? Misselijk en echt het gevoel dat je zo vol zit of het lijkt of je 3x hebt opgeschept? :) ik herken dit echt totaal niet van mijn eerste zwangerschap. Het zal er wel bij horen maar fijn is het niet. . Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor ik herken het wel. Heb er al een poosje last van. Denk ook niet meer dat het goed komt tot na de bevalling. Er valt echt niks aan te doen behalve kleine beetjes eten (al voelt het dan ook alsof je een hele koe op hebt)

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.274
    25.745
    113
    Ja hoor, niet altijd, maar als ik te veel eet, omdat ik iets erg lekker vind, valt het meestal niet goed. Is niet zo fijn, maar met kleine beetjes eten of gewoon helemaal minder eten gaat het al beter.

6. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat doe ik nu dus ook maar :) gaat vandaag al een stuk beter nu in minder eet. Wel goed voor de kilo's hihi dat is een leuke bijkomstigheid. Verder is het wel even schakelen om bijvoorbeeld niet zoveel te eten met bbq en of uiteten gaan. . Vind het allemaal veel te lekker :) maarja nog een paar maanden en dan zal het wel weer goedkomen.

Deel Deze Pagina