blij met mooi rijtje ovutesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liefie, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hoi dames,

Ik heb de afgelopen dagen weer ovutestjes gedaan (van babyboomshop) en ik ben heel blij met het resultaat. Eerst een licht streepje, steeds iets meer, dan een dikke vette, en dan weer minder. Zie album!

Ik wou het graag aan jullie laten zien omdat er vaak zo getwijfeld wordt aan streepjes, dik, dun, wel, niet etc etc.

Moet erbij zeggen dat ik hiervoor ook nog nooit zo'n duidelijk resultaat had gehad (dat de test streep zelfs dikker was dan de controle streep) maar zie hier het bewijs: het kan dus écht!
    (Ik zeg expres KAN, want ik ben ervan overtuigd dat als de steep toch minder dik is, je toch gewoon een eisprong hebt hoor!)

groetjes van Liefie

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hoi Liefie!

Kijk, deze testen had ik ook verwacht! Ook van babyboomshop.
    Bij mij waren ze na de dikke dikke streep meteen helemaal blank...

leuk om zo'n duidelijk rijtje te zien! Nu maar hopen dat het geluk heeft gebracht! :D

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Duidelijk hoor!

Hoe laat op de dag test jij en hoelang plas je niet, drink je dan ook echt weinig.
    Ik het het idee dat dat toch ook meespeelt.

Nu afwachten of het raak is.

4. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Moor, ook al was het na de dikke streep meteen helemaal blank, heb je toch gewoon een ei gehad hoor! Maak je geen zorgen, de een heeft gewoon een snellere daling van het hormoon dan de ander.

@Berbel, ik test altijd tussen 17 en 18 uur. Maar nu was het weekend en wilde ik 2 testen per dag doen, die heb ik om ca 12 uur en ca 22 uur gedaan. Met plassen en drinken hou ik geen rekening... drinken doe ik altijd al veel en een plasje weet ik er altijd wel uit te persen als het me zo uitkomt.... :oops:

Ik hoop ook echt dat deze duidelijke testen geluk hebben gebracht! We hebben erg ons best gedaan met klussen en ik heb er een goed gevoel over... extra gevaarlijk natuurlijk want nu ga ik nog meer hopen dan dat ik anders al doe..... (en hoe groot is dan de teleurstelling als het toch niet raak is :confused: )

Deel Deze Pagina