Beetje een vreemde titel misschien.. Als het kindje niet meer leeft, en het blijft vervolgens nog enkele weken binnen zitten, krimpt het dan? Bij mijn MA werd gemeten dat de kleine tot 7+6 gegroeid is. Hier kwamen ze pas 3 weken later achter. Zou het eigenlijk toch verder geweest zijn en in die aangrenzende weken gekrompen naar 7+6 of niet? Als ik nl de echo foto's vergelijk, vind ik de laatste veruit het duidelijkste en zie ik daar echt al kleine uitstulpingen voor armpjes en beentjes. Dit zag ik op de echo van officieel 1 dag eerder niet (7+5 levend, wel andere echo apparatuur, dat kan ook zeker wat doen natuurlijk). Wie weet dit?
Mijn ukje is wel gekrompen, beetje verteerd door mijn lichaam zeg maar. Dat ging niet heel snel, maar toch zag je na een week al verschil. Het zou dus best kunnen denk ik?
Ja, het vruchtje krimpt in de loop der weken. Het is zelfs zo dat sommige vrouwen de diagnose 'lege vruchtzak' krijgen, terwijl er oorspronkelijk wel een piepklein vruchtje aanwezig is geweest. Je zal dus waarschijnlijk wel iets verder zijn geweest. Suus
Hier was het ook meerdere keren gekrompen. Soms ging het zelfs best snel. Had ik een echo waarop een vruchtje met hartactie te zien was en een week later was er alleen nog maar een in elkaar geschrompeld vruchtzakje met een wit stipje erin te zien. Als we de eerdere echo niet hadden gehad, was het hier ook als een lege vruchtzak bestempeld.