ik denk dat het hier hoord, anders verplaats het maar. ik wil pepernoten gaan bakken 8) maar ik kan de speculaaskruiden niet vinden in de supermarkt. (of ik kijk er overheen want ik weet ook niet hoed ze eruit zien hahah) wie weet raad?
bij de gehaktkruiden? ja, daar heb ik niet gezocht, ik zocht ze bij het brooddeeg e.d. dan zal ik straks nog eens gaan kijken. bedankt
Het is gewoon van verstegen (sorry voor de reclame) en daar zijn de vleeskruiden enz ook allemaal van vandaar maar ik had ook eerst bij de cake spullen enz gekeken.
LIDL ! ik heb er net gebakken mmmmmmm kant en klare mix , je hoefde dus alleen water toe te voegen grtz Ramona
Bij Dille en Kamille hebben ze hele lekkere! En je krijgt er meer dan in de supermarkt, voor dezelfde prijs.
Ik heb dat ooit eens gemaakt toen ik nog op school zat...haha het was alles behalve gelukt. Sindsdien heb ik een afkeer van zelf pepernoten maken. Koop wel een zak in de winkel
vers zijn ze veel lekkerder! Ik ga ook weer bakken binnenkort! Weet iemand waarvan de bakplaten van de Xenos zijn gemaakt en of die ook in een magnetron/ovencombi kunnen op bakstand?
op de markt, of zelf maken , dan kan je het ook afstemmen naar je eigen smaak , maar idd, ook gewoon in de supermarkt bij de kruidjes. en in de combi weet ik niet, maar ik gebruik ze wel in de hete lucht, volgens mij kan het, en er is maar een manier om er achter te komen. (en anders heb je meteen wat voor op je lijstje )
probeer het eens bij de S van speculaaskruiden okee, beetje flauw maar zoals gezegd staan ze bij de meeste supermarkten gewoon bij de andere kruiden en specerijen
hier bij de lidl hadden ze kant en klaar mix voor speculaas en pepernoten waar je alleen maar water bij toe hoeft te voegen... erg handig!
Ik had laatst de mix gemaakt van de Lidl, en de pepernoten waren heerlijk. Vooral toen ze nog lekker warm waren. Ik zag laatst net zo'n soort mix bij de c1000, van het merk 'home made'