Vandaag bij mij de weer op bezoek. Ik moet de neiging om met dingen te gaan gooien onderdrukken. Heb mezelf nu de volgende uitdaging gegeven. Voor 31 december proberen om minimaal 5kg af te vallen. Proberen om een tijdje niet aan zwanger raken te denken. Wat doen jullie als je het 'ik wil zwanger worden' virus uit je lijf wil krijgen?
naar de sportschool! en dan de dagen daarna zoveel spierpijn dat ik dubbel zoveel chips eet om mezelf te troosten... goh, zou ik daarom niet afvallen?
Ik blijf dan weer een tijdje van internet af wat betreft dit soort sites. En dat helpt dan goed! Tot ik weer wat steviger in mijn schoenen sta en dan kom ik weer even kijken. Succes!
Hier nog één! Eigenlijk kwam vrijdag al, maar gisteren brak ie echt door. Ik herken de neiging om met dingen te smijten dan ook helemaal! Ik wil dus ook afvallen want zoals mijn moeder al heel tactvol zei: vette koeien krijg je ook niet met kalf... (mn ouders hebben een boerderij)
Balen meid! Maar om van het virus af te komen helpt het om andere dingen te doen. Dus minder op dit forum, minder testen enz enz. Liefs
Hier ook iemand die gisteren weer flink in een dip zat , omdat ik weer ongi ben geworden. GRRRRRRRRR! :x . IK WIL DIT NIET! Wij doen zo ons best met klussen in mijn vruchtbare dagen en nog kan het zaadje het eitje blijkbaar niet vinden.... Sinds de vorige ronde ben ik er trouwens wel veel minder mee bezig. Ik probeer het zwanger worden van me af te zetten. De moed is me in de schoenen gezakt zeg maar. Ik geloof er niet meer zo in. Ik heb getempt en heb ovutestjes gebruikt, maar dat heb ik allemaal aan de kant geschoven. Het helpt toch niks. Scheelt trouwens wel dat wij in maart 2009 bij de gynaecoloog terug mogen komen als wij in februari 2009 nog niet zwanger zijn. Dus stiekem tel ik de dagen af dat wij weer naar de gynaecoloog kunnen voor verder onderzoek. Dit geeft mij wat rust. Ik had met mezelf ook afgesproken wat minder op dit forum te zijn, maar ik moet elke dag even kijken , ik kan het niet laten! De onderwerpen van "ik ben zwanger" e.d. laat ik voorlopig wel even links liggen. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk van andere dingen te genieten. De gezellige decembermaand komt er bijvoorbeeld weer aan. Ik ga me lekker uitleven op de sinterklaascadeautjes en straks op de kerstboom.
Hoi ik ken jouw gevoel helemaal! Wij zijn nu ook al weer 7 maanden bezig vandaag ongesteld geworden na 12 dagen overtijd te zijn geweest. Pff duurd het lang zeg. Ik heb nu ook besloten om te gaan afvallen. Her ken mezelf helemaal in jouw verhaal. Sterkte!
Balen meid! Je bent niet de enige in ieder geval... Ik voel meestal een paar dagen voor m'n NOD al dat het weer zover is en ben dan helemaal uit m'n humeur. :x Ik kan die dagen dan ook weinig hebben... na m'n miskraam is het alleen maar erger geworden, heel vervelend. Ik probeer het een beetje van me af te zetten door me te richten op andere dingen en door niet meer zoveel op het forum te lezen. Dit is de eerste maand na de miskraam dat ik er wat minder mee bezig ben en ik moet zeggen dat dat erg goed voelt! Ook wil ik gewoon lekker genieten van dingen... het is gewoon zonde van de tijd en van je leven als je jezelf steeds zo down voelt omdat je niet zwanger bent. Je hebt dit niet in de hand jammergenoeg.
Grrrrrrr het is hier waarschijnlijk ook weer zover, ik heb pijn in mijn buik en benen. Net met afvegen begon mijn afscheiding alweer te kleuren. Wat is dit toch een verschrikking. Mijn cyclus worst steeds langer, nu 43 dagen, ik snap er niet meer van en ik was er van overtuigd deze keer mijn ei te hebben gevoeld op 33 dagen, dit bleek dus iets eerder te zijn. De neiging om met iets te gooien is heel herkenbaar ik heb het nog net kunnen onderdrukken. Wat goed dat jullie proberen er niet mee bezig te zijn. Ik moet dit ook maar gaan proberen, zo word ik er niet blijer op.
Hey meid, wat jammer...ik weet hoe je voelt.... het lastige is om steeds van het denken af te komen... maar toch komt het 1 of andere manier in mn hoofd....... ik wil er niet meer aan denken...van ow word ik nu zwanger? of waneer is mn ei dan word ik zwanger! heel iritant ,ik ben er ook dagelijks mee bezig,maar weetje als het komt dan komt het en anders niet.. heel lastig pfffffff :thumbdown: ik denk gewoon afleiding zoeken,en denken ach het komt wel..
Hey meiden, Wat lief zijn jullie allemaal. Gelukkig zitten we hier met z'n allen in hetzelfde schuitje en heb ik heel veel aan de steun van iedereen hier. Ik ben vanochtend naar de sportschool geweest en heb m'n laatste beetje hoop eruit gezweet. Het is tijd om me eventjes op mijn lijf te richten en daar ga ik dan ook lekker mee beginnen. Dikke knuffel voor jullie allemaal! Moniek
meiden het is natuurlijk vervelend dat je ongi word of je nu 1 mnd bezig bent of 2 jaar Maar hou gewoon in je achterhoofd dat het gemiddeld een jaar duurt. Ik zou tekenen voor 7 mnd meteen wij zijn al 3,5 jaar bezig en sta nog steeds met lege handen ,maar elke maand gaan we vol goeie moed weer verder want eens komt die tijd dat het wel zo is en goed gaat
Bij mij zijn ze nog niet doorgebroken. Maar vanaf gisteren wel al buikkramp, lage rugpijn en vanochtend met afvegen iets roze. Ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat de duiveltjes niet komen, maar goed. *knuffelt iedereen* Liefs
@ Danjo: ik wil je even zeggen: respect. Wat onwijs knap dat je het zo lang volhoud en onwijs vervelend dat het bij jullie zo lang duurt. Ik hoop voor je dat die maand dat het wel lukt spoedig komt. *knuf*