Ik ben net voor een echo geweest en het is weer mis. Zwangerschap komt overeen met net bevrucht. Ook was het endometrium erg dun. Nou wist ik niet precies hoe ver ik was, maar aangezien ik zondag al positief testte, weet ik dat ik verder moet zijn dan net bevrucht. Het gaat dus weer mis. Dat zou de derde keer zijn. Na de eerste 2 keer is er onderzoek ingezet door de gyn. Dit was allemaal goed en de eerdere twee miskramen werden toegeschreven aan domme pech. Maar drie keer domme pech, is dat notg wel realistisch? Zou de gyn wat over het hoofd gezien hebben?
Dag Zena, Wat een rotnieuws! Weet je zeker dat je er toch niet te snel bij bent? Je hoort weleens van bevruchte eicellen die een tijdje in de baarmoeder ronddwalen (diapauze). De kans dat dat het is zal niet groot zijn, maar ik zou zeker over een week nog eens een echo laten maken. Kun je aangeven welk onderzoek je al gehad hebt? Dan kan ik je misschien vertellen of er nog wat ontbreekt. Ik heb vier miskramen en vrij veel onderzoek achter de rug, vandaar. Groeten, Suus
Er is toen bloed geprikt bij mij en mijn man voor chromosomenonderzoek. Ook is er gekeken naar bepaalde stollingsziekten en als ik me goed herinner is er ook een echo gedaan naar vormafwijkingen van de baarmoeder. Verder is het nu sowieso een beetje raar gegaan. Ik werd nl op 9 maart ongesteld. Had die dag een test gedaan,maar die was negatief. 21 maart was ik bezig met ovutesten, deze bleven positief daarom deed ik een zw. test en die was positief. Dus hoe lang ik zwanger ben weet ik niet. Maar weet wel dat het langer dan 4 wk moet zijn. Ik krijg trouwens over 2 wk weer een echo, omdat de echoscopiste het nog wel een minimale kans geeft. Maar goed, ik heb er echt geen vertrouwen meer in...