zwanger na keizersnede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suus1987, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hoi,
    Ik ben bijna 4 maanden geleden bevallen van elena door een keizersnede.. Ik wil heel graag nu al voor een 2de wondertje gaan.. maar er zijn meerderen die dit afraden?? Ze zeggen dat er veel risico's aan zitten.. maar volgens wat ik kan vinden zijn die risico's er altijd.. ook na langere tijd na de keizersnede..
    Ik voel mijn keizersnede niet meer.. en heb er eigelijk helemaal geen last van gehad.??
    wat zijn jullie adviesen?? en wat zijn dan die risico's??
    Ik en mijn man willen zo graag nog zo'n wondertje!!
    Liefs suzanne

2. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ik heb zelf ook een keizersnede gehad en mij werd aangeraden om minstens een jaar te wachten, omdat de kans op het scheuren van de wond anders groot was. Maar iedereen krijgt volgens mij een ander advies mee, ik heb ook wel gehoord dat gynaecologen er helemaal geen bezwaar tegen hadden.
    Ik heb ook zeker 9 maanden nog last van mijn buik gehad en nog heel af en toe wel eens, dus ik wilde zeker een jaar wachten. Ik denk wel dat het heel zwaar zal zijn, zo snel al weer zwanger worden na een keizersnede.
    Ik zou het als ik jou was toch even overleggen met de gynaecoloog.

3. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zelf ook bevallen via een keizersnee. Maar keizersnee of niet. Ik vind persoonlijk na 4 maanden zowiezo al erg snel voor een 2e kindje. Je lichaam is echt nog niet herstelt. Is niet voor niks dat er gezegd wordt 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren. Ik voelde me na zo'n korte periode ook al heel goed. Maar eerlijk is eerlijk, pas na 1 jaar dat echt alle hormonen, enz enz uit mijn lijf weg waren.
    Maar goed is mijn persoonlijke ervaring dan.

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik ben 6 mnd geleden bevallen van een jochie met de keizersnee. Ik heb 1 jaar mee gekregen maar hoor om mij heen ook 6 mnd en 1,5 jaar. Ben dus ook erg benieuwd.

Deel Deze Pagina