Hallo allemaal! Wie heeft er, net zoals mij, een traag werkende schildklier en heeft hierdoor ook moeite om zwanger te worden? Ik ben vanaf April gestopt met de pil (Nog niet zo heel lang geleden dus) en ben sindsdien ook nog niet ongesteld geweest. Mijn cyclus duurt nu al 54!!! dagen. Zou dit ook komen omdat ik nog niet zo lang geleden met de pil ben gestopt? Of is dit typisch een "kwaaltje" van m'n traag werkende schildklier? Heb nu Thyrax als medicijn, dus ik ben heel benieuwd of ik daarmee wél een normale cyclus krijg.
Ik gebruik ook thyrax en heb inmiddels 2 mannekes! Als je goed ingesteld bent zou het (je schildklier) geen probleem moeten zijn om zwanger te worden. Bij Stan was ik de eerste ronde zwanger!
Hier ook aan de thryax. Als eenmaal de juiste dosering is vastgesteld en je bloedwaardes mooi zijn, dan is je kans niet lager dan die van andere vrouwen hoor. Je moet je FSH en F4 alleen wel in de gaten blijven houden, want het zal waarschijnlijk altijd een issue blijven en misschien moet je op een gegeven moment wel weer ophogen. Ik vind zelf dat er met de juiste hoeveel thyrax goed met schildklierproblemen te leven valt. Alleen die juiste dosering instellen kan vooral in het begin even lastig zijn (duurt een paar weekjes). Veel succes!
Fijn om te horen dat het dus wel mogelijk is! Ik heb nu voor 16 dagen 0,025 en daarna moet ik weer voor 14 dagen thyrax tabletjes halen (Herhaalrecept).. Weten jullie ook waarom dat dan is? Daarna weer bloedprikken. Had een TSH van 9 en moest 4 of lager zijn ofzo?