Ik heb sinds een paar dagen last van een soort spierpijn, in mijn liezen, en buikspieren maar ook schuine buikspieren. Bij kracht zetten of druk voel ik het meer.. Wat is dit? Verder heb ik zo last van vergeetachtigheid en gevoelige borsten. Wanneer werden jullie misselijk?
Ten eerste; gefeliciteerd! De pijn in liezen herken ik ook van rond mn nod(nu nog steeds!) dat zijn je banden. Gevoelige borsten voor mn nod en vage misselijkheid begon ook voor mn nod. Vergeetachtigheid is iets wat me nu pas een beetje begint op te vallen (en anderen ook) die kan zo vroeg als bij jou ook gewoon komen door spanning/opwinding door je zwangerschap
Ik herken het ook! Een soort rare druk op mijn onderbuik, die ook wel goed voor een soort spierpijn door zou kunnen gaan. Liezen. Ik heb al een xtje gegoogled, omdat ik altijd dacht dat je liezen echt bij je beenaanhechting zitten, maar ik voel het idd.meer bij mijn lage schuine buikspieren, iets boven mijn heup. Is dat ook nog onderdeel van de liesstreek? In ieder geval is het geen slecht teken. Gerustgesteld!!! En wat betreft misselijkheid: ik heb er gelukkig niet zo'n last van. Soms overvalt me ineens een misselijkheidsgevoel ,maar na het eten van een mariabiscuitje gaat het direct weer goed! Misselijkheid is geen "must"tijdens een zwangerschap he? Mijn goede vriendinnetje is serieus geen seconde misselijk geweest toen zij zwanger was!