Wat is dit nu weer?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lief of Stoer, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ons dametje van 19 maanden was vandaag totaal uit heer hummetje. Alles wat ze normaal geweldig vind of leuk of lekker, was het tegenovergestelde. Ze wilde niet goed eten, niet goed drinken, haar rozijntjes at ze niet op. Bij luier verschonen staat ze altijd als eerste bij de deur en nu moest ik haar gaan halen. In bad was dan wel weer goed en het slapen ook, maar jeetje zeg, wat een ander kind had ik vandaag. Ze had geen verhoging of iets dergelijks. Zou ze gewoon een nee-dag gehad hebben? Of hikken we weer tegen één of andere ontwikkeling aan? Ze leek haast wel anti-mama vandaag. Ik kon niets goed doen.

2. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo een! Dan 17mnd....en krijst nu ook in bed! Pfff!
    Denk dat een fase is...

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier sinds poosje een meisje van 5 maand wat verscheidene middagen soms niet wil slapen, terwijl ze moe is en dikke papfles heeft gehad. Krijsen! eind vd dag ben ik totaal geradbraakt, en zij ook. Blehhhh. Nu is ze weer bezig, ik word er letterlijk doodmoe van. Maar goed, zal wel een fase zijn, het is tijdelijk, denk ik dan maar.

Sterkte!!!

4. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    hier heb ik er ook een hoor. ze is nu bijna 16 maanden en volgens mij is het een fase. ze huilt zomaar dan moet ik haar troosten. dan gaat ze zelf van mijn schoot af om gewoon weer op de grond te gaan liggen en weer te gaan huilen. en dan moet ik haar weer optillen en troosten. en begint het weer opnieuw.
    maar bv ook savonds gaat ze om uurtje of zeven naar bed. normaal slaapt ze dan tot volgende ochtend. nee nu word mevrouw savond weer wakker en gaat huilen. dan neem ik haar bij me en weigert ze te gaan slapen. ze gaat spelen en kletsen en zingen. en als ik wat zeg huilt ze tranen met tuiten. en troosten ho maar kan dan niks meer goed doen. denk en hoop echt dat het een fase is.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Hier een pre-peuterpubertje van 20 mnd.
    Zostraks moestvan mij de ipad uit omdat ze al bumba én nijntje had gezien. Vond ze niet leuk, dus boos... Heeeeeel boos en verdrietig. Boos vooral op mij, maar even later moest diezelfde kwaaie ik haar troosten ;) schattig toch;)

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Nou, het aapje kwam vanmorgen uit de mouw. Waar ze gisteren helemaal niet ziek leek en ook geen verhoging had, gaf de thermometer vanmorgen 39,6! Ze is dus gewoon niet lekker. Gelukkig hoeft ze niet te spugen en is er geen diarree, maar wat is ze lamlendig zeg. Ze is nooit ziek, dus het kwam mij ook als een verrassing. Toen ik haar vanmiddag uit haar bedje haalde (toen ze huilde) had ze 35,4, weer een beetje te koel dus. Blijkbaar is er een strijd gaande in haar lijfje. Maar het verklaard wel haar gedrag van gisteren.

Deel Deze Pagina