Ik zoek een echofotolijstje met precies de afmetingen van een echofoto, dus 7 bij 10 cm geloof ik. Rechthoekig, liefst zonder tekst. Op internet kan ik niets vinden, hebben jullie een idee?
Niet helemaal je vraag maar je kunt ook je echofoto meenemen naar een goede fotospeciaalzaak. Daar kunnen ze er een heel scherp kopie van maken en past ie in een gewoon fotolijstje. Dat hebben wij gedaan voor schoonouders toen we gingen vertellen dat ik zwanger ben.
En als je nou een wat groter lijstje neemt en je maakt daar een passe partout (of hoe je dat ook moge schrijven ) omheen?
En denk erom dat je een echofoto niet lamineert! Tijdens het lamineren wordt het papier warm, met als gevolg dat de foto volkomen verdwijnt. Ik heb al mijn echofoto's ingescand, opgeslagen op de computer en op cd-roms gebrand, puur om ervoor te zorgen dat ik ze niet kwijt raak. Het papier van een echo-uitdraai gaat helaas niet jaren mee.
Ik zag er toevallig gister eentje staan in het salekrantje van Prenatal! Ik heb dat onthouden, omdat ik nog dacht 'wat moet je daar nou weer mee?!' Heb die van ons zoontje in een gewoon, mooi fotolijstje zitten. Past prima hier! Maar misschien heb ik een grote afdruk gekregen?