Dag meiden, Ik heb al wel vaker op deze site gelezen dat er meiden zijn die overtijd zijn en toch een negatieve test hebben,maar nu heb ik hetzelfde! Ik ben vandaag 5 dagen overtijd en wilde eigenlijk wachten met testen maar mijn vriend had geen geduld meer maar de test was negatief! Ik baal best wel, want als ik niet zwanger ben waarom word ik dan maar niet ongi? Of zou het nog zo kunnen zijn dat ik te weinig HCG in mijn lichaam heb? Ik heb wel midden op de dag getest met een DA test maar volgens mij moet dat niet veel uitmaken? Dus ik wacht nog maar een week af en dan nog maar eens testen en anders ff langs de HA. Liefs Farfan
ja meid je lichaam kan gekke dingen doen naar mijn idee zou je na 5 dagen overtijd makkelijk moeten kunnen testen zo midden op de middag het kan 2 kanten op ik duim voor je
he meis, bij mijn eerste had ik met 4 weken overtijd nog geen postieve test later bleek dat ik toen al wel 3 weken zwanger was dus te weinig hormoon kan maar ik was nu al 11 dagen overtijd en werd net ongi dus het is even afwachten ik duim voor je
kijk anders is op ikbenzwanger.nl kun je een online vragenlijst invullen en die geeft dan aan hoe groot je kans is...
ik heb hem voor de gein is ingevuld. volgens de test kan ik onmogelijkzwanger zijn , hmmm wat zit er dan in me buik?
Hi Farfan, Hoe is het inmiddels? Je lichaam kan vreemde dingen doen, daar ben ik, toch wel nuchtere meid, inmiddels achter. Altijd keurig op tijd mijn periode, en ineens foetsie. Ik ben volgens mij inmiddels zo'n 20 dagen over tijd maar de testen waren en blijven negatief (tot 17 dagen getest). MIsschien sla je wel een cyclus over? Dat heb ik nl. een aantal keer kunnen lezen op deze site en ik denk dat het bij mij ook het geval is. NOu, in elk geval heel veel sterkte. Ik begrijp goed dat elke dag onzekerheid behoorlijk slopend kan zijn. Liefs, Corrine
@Farfan...wat irritant zeg! Hopelijk test je gauw positief. Aan je vorige cyclussen te zien zijn ze wel regelmatig. Erg vreemd.
farfan probeer ,orgenochtend nog eens te testen en wacht anders even een weekje nog,ik ben 16 dagen overtijd en test nu pas positief,waarschijnlijk door een verlate eisprong
He miranda, Ik heb vandaag nog een test gekocht dus ik wil nu eigenlijk even 1 week wachten en dan weer testen anders kost het me zoveel testen maar ik ben echt super blij voor jou dat je positief test, dat geeft mij weer hoop! Liefs Farfan
lieve farfan,ik heb gehuild,gemopperd,en dat alemaal door 8 negatieve tests hiervoor....dus je kan beter jezelf dat besparen en idd ff wachten.sterkte!
hey allemaal mirandakloppie: je geeft me hoop.. Ben 3 dagen overtijd en heb net negatief getest.. (en heel erg proficiat by the way!) en farfan: ik duim voor je! en mamavanmeisje: heb de test gedaan en ik 'kon wel zwanger zijn'