wat is dit nu weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elke, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elke

elke Lid

22 aug 2007
    26
    0
    0
    Heb even een vraagje. Normaal gezien moet ik binnen 4 dagen ongi worden maar nu ga ik hier naar het toilet en ik verlies enorm veel slijm? Is dit een teken dat mijn ongi gaat vroeger komen of wat moet ik hier van denken?
    We zitten in ronde 5

2. Niet meer actief

er zijn vrouwen die zelfs 5 dagen voor hun ongi positief testen.
    veel slijm voor de ongi KAN duiden op zwangerschap,maar het kan ook zijn datde zuurgraag van je vagina een beetje verstoord is,...als je het niet vertrouwd zou ik een testje don,let er dan wel op dat je een van de gevoeligste neemt.je kan eventueel hier vragen aan de dames welke hun het fijnst vonden VOOR hun nod

3. elke

elke Lid

22 aug 2007
    26
    0
    0
    gisteren had ik wel een beetje bloedverlies bij het afvegen maar nu niets meer

4. Niet meer actief

en wat is een beetje?een beetje tussen het slijm ,of was het alleen bloed,was het rozig,of donker?
    is allemaal belangrijk

5. Alex34

Alex34 Lid

12 nov 2007
    78
    0
    0
    Ik heb meestal voor mijn NOD ook veel slijmverlies, maar kan inderdaad ook duiden op een zwangerschap. Je hebt testen die je al 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken.
    Veel succes! ;)

6. elke

elke Lid

22 aug 2007
    26
    0
    0
    een beetje tussen het slijm het was bloedrood, heb ongigevoel. Ik denk dat we wel naar ronde 6 zullen gaan

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Elke; Ik heb echt precies hetzelfde! Moet eigenlijk morgen ongesteld worden, maar had zondag een beetje bruinachtig sluim bij het afvegen (excuses voor de details) en nu alleen maar wit slijm en geen ongigevoel.. Snap er niets van! Nu moet ik zeggen dat ik pas in de eerste ronde zit en dus totaal geen idee heb hoe mijn cyclus in elkaar zit :rolleyes: Wel heb ik 5 november mijn eisprong gevoeld en zou ik dus officieel rond afgelopen zondag ongesteld moeten zijn, dacht ik zo. Toen ik dat bruine slijm zag bij het afvegen dacht ik ook dat ik ongi zou worden, maar tot op heden niets.. Raar he?!

Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt!

X

8. elke

elke Lid

22 aug 2007
    26
    0
    0
    pff ik heb er geen hoop meer in deze maand. Ik word er gek van... Je ziet zoveel zwangere vrouwen en dan denk je waarom duurt het bij mij zolang? Denk je dat je zwanger bent heb je nog andere symptomen?

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Elke; Ik ben natuurlijk pas net begonnen, maar merk wel dat alles met 'zwanger zijn' te maken heeft! Vandaag 2 collega's zwanger, programma's over zwanger raken op TV die me nu pas opvallen, zwangere buikjes everywhere!

Ik heb niet echt symtonen, dus ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben! Ben wel moe en mijn borsten zijn wat groter, maar denk eigenlijk dat het te maken heeft met het stoppen met de pil.. Ik heb ook besloten dat ik pas de 30e ga testen als ik dan nog niet ongi ben!

We laten ons niet gek maken Elke! ;) TJAKKA!

x

10. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Ik heb ook veel sluim voor mijn nod...maar geen bloed geeft moed!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, geen bloed geeft moed! Zo had ik er nog niet over nagedacht! :)

Ik ben erg benieuwd hoe het bij mij gaat aflopen, we wachten geduldig af (NOT! ;) )

Deel Deze Pagina