ja net getest met zo'n zelfde test (uit hetzelfde doosje) en geen streepje te bekennen. i am really confused....
Dan denk ik dat die van gisteren toch een indroger was. Heb ze hier de laatste tijd wel vaker zo donker voorbij zien komen. Hoe lang na afleestijd was de foto?
ik denk een half uurtje. ik zag meteen een streepje en na een half uur zag hij er zo donker uit dus. Schrok er echt van, zo duidelijk! naja en nu dus helemaal blanco
Ik ging nog ff kijken of ik het niet verbeeld had maar zo ziet de test vb gister er nu opgedroogd uit. Echt een dikke vette roze streep. Echt zo slecht! Wat als ik niet had doorgetest en het hierbij had gelaten. Dan was ik nu in de veronderstelling geweest dat ik zwanger was.
Ik heb een nog duidelijkere gehad van de action, toen er ook echt niks was. Dus zou het gewoon houden op een kuttest.
Volgens mij was er laatst een topic over exact zo’n test. Die was uit de prullenbak gevist geloof ik. Ik denk dat er daarom op staat niet aflezen na zoveel minuten... Maar dan nog dit zijn wel heel duidelijke strepen. Gek.