Klussen op de dag van je eisprong.. En nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilmama, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilmama

Lilmama Lid

10 mrt 2008
    16
    0
    0
    Student/werkende
    Rotterdam
    Hallo Meiden

Ik heb een vraag en of iemand mij daar meer over kan vertellen.

Ik heb al mijn berekeningen bijgehouden hoeveel dagen mijn cyclus is van ong 4 maanden. 8-03-08 had ik mijn eisprong ik voelde heel veel steken in mijn onderbuik en kon haast niet meer staan, toen ben ik wel gaan klussen met mijn vriend. Ik had een banner aangemaakt van mijn langste cyclus dat is 28 dagen precies en zo dus op 21-03-08 vallen. Ik ben niet ongi geworden. Wel had ik heb zaterdag 22ste wat doorzichtige slijm met een klein beetje bloed( sorry voor de details) en de 23ste heb ik wat gebloed tot aan gister en vandaag bruine afscheiding. Ben ik gewoon later ongi geworden of kan it wat anders zijn?

Alavst bedankt (K)

2. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Als je 21 maart ongesteld had moeten worden, dan kun je nu al wel een test doen hoor.

En met dat bloeden heb ik geen ervaring dus kan je er ook niets over vertellen.

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Je kan later ongesteld zijn geworden, maar ik weet niet of je veel bloedverlies hebt gehad? Als het maar een paar druppels bloed was, dan zou ik het niet als ongi opvatten.
    Misschien een innesteling? Ik zou voor de zekerheid een testje gaan doen.

4. Lilmama

Lilmama Lid

10 mrt 2008
    16
    0
    0
    Student/werkende
    Rotterdam
    Het voelde wel wat anders aan en mijn (.) (.) zijn zeer gevoelig en af toe voelen ze opgezwollen aan(Heb ik nooit tijdens mijn ongi). Ik zal wel een test gaan halen ben wel zenuwachtig... :pale:

Bedankt :)

Deel Deze Pagina