wat is dit nu weer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door charlotteM, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlotteM

    charlotteM Actief lid

    22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Hallo collega-zwangeren

    Als ik op mn rug in bed lig en ik moet hoesten voel ik een "pijn" in mn rechteronderbuik. Of als ik me uitrek voelt het daar ook raar. Een soort spierpijn. Heeft 1 van jullie een idee wat dit zou kunnen zijn? Of maak ik me druk om niets?
    k ben nu 7 weken in verwachting. En heb vandaag een lichtelijke offday. Ben erg onzeker, wil graag weten of alles goed gaat daar binnen. En wachten is al niet mijn sterkste punt.

    Liefs Charlotte
     
  2. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou zeggen bandenpijn.
     
  3. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Vreemd...ik ben (nog) niet zwanger en ik heb dat de laatste week ook.... :(
     
  4. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik kan me trouwens van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik een bepaalde plek op mijn buik had die heel gevoelig aanvoelde....had altijd het idee dat ie daar misschien genesteld was... ;)
     
  5. caroline84

    13 jun 2006
    43
    0
    0
    Verzorgende
    overijssel
    datzelfde heb ik ook... alleen zeggen de cb testen dat ik niet zwanger ben... ik weet ook niet wat het is...sorry kan je er niet mee helpen

    liefs caroline
     
  6. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik wil niet vervelend doen maar ik heb het ook, sinds drie dagen en aan de linkerkant, kan het zo aanwijzen.........
    Hou mezelf de hele tijd voor dat het mijn darmen zijn, of dat ik een rare bweging heb gemaakt of zo............want je kan toch niet nu al iets voelen?
    Toch...............??????

    Denk dat we elkaar lekker gek zitten te maken.......... :D :confused: :D
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Kan goed de groeivan je kleine zijn hoor!!
    Heb soms ook van de een op de andere dag weer spierpijn in mn buik.
    Alles veranderd he,is allemaal niet niks natuurlijk!
    Hoort er allemaal bij ;)
     
  8. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb daar ook last van maar ik denk dat ik niet zwanger ben kan dat ook als je ongesteld word?
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    het kan helaas beide betekenen, ik had het toen ik niet zwanger was ook wel.
     
  10. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Charlotte dat is bandenpijn, wordt nog erger maar maak je geen zorgen. Je baarmoeder hangt aan banden in je buik en die gaan nu natuurlijk rekken en van plaats veranderen enz.

    En voor diegene die niet zwanger zijn....is gewoon spierpijn of zo ;)
     
  11. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bandenpijn begint toch pas bij 4 maanden ofzo?
     
  12. pooh7605

    pooh7605 Actief lid

    20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    O nee bandenpijn kan reeds in het begin voorkomen, ik kreeg dat in week 5 tot en met week 8 en nu is het afgenomen voel bijna niks meer.
     
  13. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    bij mij is dat nu een beetje weg. die pijn onderin maar heb wel nog steeds ontzettend zere borsten echt irritant.. heb test gedaan was negatief.. maar nog niet ongi.. heb gependeld vandaag het antwoord was ja toen ik vroeg of ik zwanger was.. hoop het dat ie gelijk heeft bij alle andere vragen waar het antwoord idd ja op was heeft ie het goed aangeven en bij nee ook hooop dat die test niet goed was had hem wel savonds gedaan.. maar cb is tog ook duidelijk savonds??
     
  14. nijn

    nijn Lid

    28 apr 2006
    99
    0
    0
    Das bandenpijn (voor de zwangeren dan).
    Ik had ook, vooral de eerste weken (vanaf week 5 t/m 7 a 8).
    Vooral bij hoesten en niesen of als ik vanuit mijn hurken overeind kwam.
     
  15. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb dat ook gedaan, gependeld...en bij mij was het ook ja. Al drie keer met pendelen...
    En toen mijn vriendin pendelde bij haar thuis was het ook ja...en toch denk ik dat ik ongi ga worden hoor... ;) Maar de hoop gaat nooit helemaal weg natuurlijk...
     
  16. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja idd hopen dat die pendels gelijk hebben :) sonja heeft voor me gependeld en de uitslag was november.. spannend is het iedere keer he! ben nog steeds niet ongi vanmorgen dacht ik dat ik het voelde aankomen maar nu is het weg.. voel wel links steekjes en toen ik gister ging plassen had ik een beetje kramp zo onderin hhm wat zou dat zijn hihi
     
  17. wendytje

    wendytje Lid

    10 jan 2006
    17
    0
    0
    interieurverzorgster
    breda
    heb er de laatste week ook last van
    moet morgen naar de vk
    ga gelijk vragen waar het aan kan liggen :(
    als ik moet hoesten of als ik uit bed moet komen
     
  18. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Het is misschien een raar antwoord maar ook ik had dit zo´n twee weken geleden ook. Ik heb vorige week mijn echo gehad inwendig weleenswaar.
    De echoscopiste kon mij vertellen dat ik uit mijn rechtereierstok de eisprong had gehad dit was te zien doordat er een vochtblaasje op te zien was ( vraag me niet hoe ze dit kon zien) en de eierstok iets was opgezet. Ze zei ook direct het kan dus zijn dat je recht wat meer last hebt van je buik. Ik wist niet wat ik hoorde intressant moet ik zeggen. ik kan dus tegen mijn spruit zeggen als hij of zij geboren is , zo lieve schat jij kwam uit mijn rechter eierstok hahahaha.

    liefs
    Jet
     
  19. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Het is misschien een raar antwoord maar ook ik had dit zo´n twee weken geleden ook. Ik heb vorige week mijn echo gehad inwendig weleenswaar.
    De echoscopiste kon mij vertellen dat ik uit mijn rechtereierstok de eisprong had gehad dit was te zien doordat er een vochtblaasje op te zien was ( vraag me niet hoe ze dit kon zien) en de eierstok iets was opgezet. Ze zei ook direct het kan dus zijn dat je recht wat meer last hebt van je buik. Ik wist niet wat ik hoorde intressant moet ik zeggen. ik kan dus tegen mijn spruit zeggen als hij of zij geboren is , zo lieve schat jij kwam uit mijn rechter eierstok hahahaha.

    liefs
    Jet
     
  20. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    das idd wel interessant.. dus als je dat voelt weet je welke eierstok het is hihi...
     

Deel Deze Pagina