hoe reken ik mijn eisprong uit??????? de ene x ben ik na zes weken ongesteld dan na 4 weken dan na 6 word er gek van!! TIPS??????????
hey tweede poppie ik heb net hetzelfde probleem ik ben vorige maand zelf heel de maand ongesteld geweest, de maand daarvoor ben ik drie weken ongesteld geweest, dan had ik drie maanden niks meer ik moet nu medicatie nemen om ongesteld te kunnen worden. nog twee maand en dan moet ik terug naar de gyne gaan.... ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is vanop het internet heb ik dan weer gelezen de 14 dag bij een normale cyclus en bij een onregelmatige van de 11e tot en met de 15e dag... op den duur weet ik het zelf ook al niet meer.... ik hoop dat die twee maanden snel om zijn. hoe gaat het bij jou er aan toe? xx liefs chrissie
hoi hoi ik ben er op het moment niet z erg mee bezig gelukkig, want heb al een kleine van 10 maanden,, die niet echt goed slaapt dus weinig tijd over voor mijn vriend! maar hoe lang ben je al bezig?? en waarom loop je bij de gyn?? liefs
ik ben al bezig met mijn vriend van april ja ik ben erg onregelmatig en heb zelf een maand lang mijn regels pff word er echt gek van ! heb nu al van de elfde tot de vijftiende al goed bezig geweest heb nu al paar dagen raar gevoel in men buikje :d maar ja ni te snel hopen zeker???
zijn het je darmen?? ik hoop het voor je zal voorje duimen roken jullie? overgewicht?? he oud ben je eigenlijk??
ik weet het niet, ik heb toch geen last ervan. mijn vriend en ik roken, maar het is sinds die miskraam in april dat het allemaal is misgegaan, ik ben net 19 mijn vriend is 25
ooowww sorry miskraam dt is erg hoe ver was je?? ik moet even eerlijk zijn ik rook ook en heb gedurende zwangerschap ook geroookt heel slecht maar ga niet liegen! x
ik wist zelfs niet dat ik zwanger was het is al men tweede op men zestiende was ik ook zwanger van men vriend.. als ik het wist had ik het misschien kunnen voorkomen... ook heb ik kleine cyste opmen eierstokken het was echt heel stom gegaan ik was maart gestopt met de pil en was van de eerste maand waarschijnlijk al zwanger maar ik wist het niet dus april heel veel bloed veel buikpijn en iets wat leek op een klontertje(was dus onze baby) dit was gestopt na een paar dagen dus dacht ik dit zijn mijn regels danheb ik een maand mijn regels niet gehad dan waren we al mei.. dus dacht ik yes het is zover.. test gedaan negatief naar de dokter 2maal bloed geprikt alles negatief na twee maand had ik mijn regels nog niet dan maar afspraak gemaakt bij de gyne.. die kijkt na en ziet die cyste en dan zag hij nog restjes van die zwangerschap slijm e.d en dan viele alle stukjes bij elkaar..; het bloed die helse buikpijn het bloedklontertje.... ik heb echt geweend als een klein kind... de gyne zei dan ook nog dat ik heeeel moeilijk zwanger ga worde vanwege die cyste weer een steek.. hij zei nog wacht even alles af en dan zien we daarna wel... ik heb drie maand geen regels gehad en dan kreeg ik plotse hevige bloedingen waar ik zelf voor naar het ziekenhuis ben gegaan daar kreeg ik dan medicatie die ik nog twee maand moet innemen en terug met men boekje over men menstruatie naar de gyne moet gaan... soms geef ik de moed echt op ik heb deze zomervakantie afgezien ik heb heel die vakantie men regels gehad dan waren ze gestopt en dan na een dag of soms met wat geluk drie men regels terug... zo dit was men lange verhaal hoe oud ben jij eigenlijk? xx
ik ben 23! Jeetje wat erg voor je ik zou het niet meer trekken,, knap van je om toch door te gaan (wel lastig dat je eigen lichaam je continu in de steek laat!) ik duim voor je en hoop op (nog) een wonder liefs
dank je ik heb vandaag een ovu test gedaan hij was positief ik heb dan gebeld naar de gyneacoloog en die zei dat nrml mijn eisprong rond de 11-15 zou zijn :s dus dacht ik ik koop een zwangerschaps test die was negatief weer ffie geweend nu heb ik net gezien op de calculator dat ik vandaag erg vruchtbaar ben en morgen de eisprong heb dus ik hoop stiekem er toch op... liefs chrissie xxxx