hallo dames ik had op 11 en 12 juni positive ovulatietesten.. nu sinds 21 juni begon in savond een beetje slijmerig bloed te verliezen,bruinig/rood,,gisteren zat er heel weinig in mn maandverband bruin. nu vandaag bij de ontlasting wat meer bruin /rood.. en enkel bij het afvegen... ben ik ongi of kan het een innesteling zijn? waneer zou ik kunnen testen?
Hallo, het kan heel goed je innesteling zijn geweest, kan idd gepaard zijn met wat bloedverlies.... had je verder ook klachten erbij als krampjes of iets dergelijke? En hoe is het nu? Nog steeds bloedverlies of bruinige/rozige afscheiding? Wanneer zou je ongeveer weer ongi moeten worden dan? Want ja, vanaf die tijd kun je dus ongeveer gaan testen he. Spannend!
hey meid... lastig te zeggen wat het is... ben je al lang van de pil af? heb je een regelmatige cyclus? en wanneer zou je nod zijn? het kan twee kanten op...tot ong 10 dagen na je ei kun je je innesteling hebben en tussen de 10 en 14 dagen na ei je ongi...kan allebij dus... hoop dat het een innesteling is... xxx