Niet ongesteld, niet zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Helena7, Jun 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Helena7

Helena7 Lid

Jan 29, 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Ik ben nu 2 weken overtijd en 6 negatieve testen verder.
    Ik ben in April gestopt met de pil..netjes ongesteld geworden, maar nu ben ik 2 weken overtijd en na zoveel testen ook dus niet zwanger?
    Ik was bij onze eerste ook 8 dagen overtijd, maar zag toen uiteindelijk wel een lichte roze streep. maar nu na 2 weken! dus nog niet.
    Kan het zijn dat je een keer ongesteldheid overslaat? nee toch? Heb wel heeeel sterk het idee dat ik zwanger ben, dat was e 1e x ook zo, maar ja als verschillende testen negatief testen dan is het toch ook wel duidelijk of niet?

heeft iemand dit meegemaakt of herkent iemand dit?

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    Het zou kunnen dat je een ongesteldheid overslaat.
    Je cyclus kan raar lopen na het stoppen met de pil.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    je bent in april gestopt met de pil, je mlichaam moet ook ontpillen. Kan best zijn dat je lichaam daar nog mee bezig is en dat je wat langere cyclus krijgt.
    Als je nu negatieve testen hebt is de kans klein dat je zwanger bent. Hoewel ik je dit natuurlijk van harte gun!
    Heb je na je pilstop 1x ongi gekregen?
    Bij twijfel kun je altijd naar ha gaan voor bloedtest..

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik heb bij beide zwangerschappen na het stoppen van de (in mijn geval) nuvaring, 1 "pil" bloeding gehad en de maand daarop niet en beide keren niet zwanger...
    MAAR de maand daarna wel beide keren! dus ik ben zwanger geraakt zonder dat ik de maand daarvoor gemenstrueerd hebt...
    het kan dus wel degelijk dat je een menstrustie overslaat en (hoewel de kans klein is) de maand erna toch zwanger kan raken!
    succes

5. MwMariska

MwMariska Actief lid

Jun 8, 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hallo!

Als je stopt met de pil kan je cyclus heel raar lopen.
    Die ervaring heb ik ook, frustrerend he?

Groetjes!

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bij mij is vorige maand mn implanon verwijderd. Na 3 dagen kreeg ik mn menstruatie (was maar 3 dagen) en nu...? Ik weet het niet. (Zie mijn handtekening)

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Mijn 1e ronde na het stoppen met de pil duurde 114 dagen. De 2e 115 dagen. Er zijn helaas nog meer meiden waarbij de cyclus niet meteen netjes rond de 30 dagen is.

Afwachten is nu het enige wat je kan doen...

Share This Page