Onze zoon is nog geen 2 jaar 13 augustus word die pas 2 maar ben zo trots op hem... hij wou zelf op de wc en dan krijg je dit resultaat ooooh ben zo trots..... heb gewoon een gevoel dat ik ff in de 7e hemel was en hoe die daar ook zit oooh geweldig... sorry dames maar ik moest het even kwijt.....
Ow wat lief! En wat goed van hem. Onze dochter wordt 6 okt. 2 jaar en die heeft haar eerste poepje al op de wc gedaan! Mama: en wat zei mama toen je had gepoept op de wc? Julia: Yeahhh goed gedaan julia!!!
ik ben heel erg trot op hem ik heb hem ook echt een beloning ervoor gegeven... @ lady aa wat schatig kiek der nou zitten...echt zo schrattig... je zou der bijna een nieuwe topic voor openen eerste keer wc
ahww wat schattig ! hier word ze 8 aug 2 jaar, en wil nog niet op de wc, maar onze dochter is al poepzindelijk en plassen gaat steeds beter, nu een kleine 1,5 maand, dus ik snap je trotse gevoel helemaal
aaaah wat goed zeg!!!!! mijn zoontje van 3 is ook bezig met zindelijk worden. we hebben een potje die muziek maakt als hij plast of poept, wauw wat was hij trots de 1e x en nu nog steeds elke x! ma wat goed zeg van jullie kids! nog geen 2jaar en nu al op de wc. dikke pluim!!!!
Nou idd Cygnet, wilde t net zeggen, nu doorzetten dan is hij er zo vanaf!!! Stom dat ik nooit een foto gemaakt heb zeg, binnenkort eens ff doen! Hier was dochterlief ook voor haar 2e verjaardag zindelijk, zo fijn en was ook super trots.
ja ik moes gelijk een foto maken en me tel heb ik altijd op zak dus dat kwam goed... wil nooit een moment missen... maar idd we gaan het door zetten hij geef alleen nog niet aan wanneer die moet plassen en poepen maar we weten ongeveer de tijden dat die altijd iets doet en dan zetten we hem gewoon op de wc... alleen morgen gaat het moeilijk dan gaan we een dagje na burgers zoo lekker dicht bij huis ivm mij zwangerschap... maar hopelijk is die uit de luiers als onze 2e komt zal zo trots zijn als dat gebeurd....