strippen met 37,3 bij wie hielp het?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamavanfiene, Jun 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanfiene

mamavanfiene Nieuw lid

Jun 7, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    aankomende donderdag word ik gestript.. ik heb echt geen idee of dit vaak werkt en op internet kan ik er ook weinig over vinden , bij wie hielp het?en wanneer begon je bevalling?

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    mag ik heel eigenwijs vragen waarom je al voor de 40 weken word gestript?? meestal doen ze dat toch pas na de verstreken tijd??
    is gewoon voor mijn eigen nieuwsgierigheid hoor.
    maar kan jou vraag verder niet beantwoorden.

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    ik ben ook benieuwd of het effect heeft voor de 40 weken. Ik wil de VK vragen om mij met 38 weken te strippen (dan heb ik weer een afspraak).

Ik word anders sowieso met 40 weken ingeleid omdat ik een groot kind verwacht (is nu al 3800 gram)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat was eigenlijk ook wat ik me afvroeg. Ze strippen toch alleen als je overtijd bent? Want tot 40 week kan je baby toch gewoon komen? (las net dat iemand een groot kind verwacht dan is het anders natuurlijk dan als je een 'gewone grote' baby verwacht

5. linda1986

linda1986 Actief lid

Mar 16, 2009
    111
    0
    0
    ik ben afgelopen donderdag met 38+2 gestript ivm ernstige BI. Helaas heeft niet geholpen buiten het feit dat het pijn deed. Intussen wel mijn slijmprop verloren. Vandaag met 38+6 word ik weer gestript ben benieuwd of dit wat uithaalt.

Het klopt idd dat ze dit niet snel voor de 40 weken doen, eigenlijk standaard pas daarna. Maar iedere zwangere en zwangerschap is totaal verschillend. :)

Share This Page