Hello ladies Toen ik nog zwanger was, heb ik van mijn zusje een pakket gekregen met allerlei kleinigheidjes voor de baby. Daar zaten ook 2 pakjes is met fopspenen van winny de pooh. Nu zit ik echter met een probleem. De speen is rond (niet afgevlakt aan 1 kant, zoals de meeste spenen) en het zijn de enige die Kian dus wil en inhoud. Ik heb al een ronde speen van MAM gekocht, maar die tuft hij na een tijd terug uit... lijkt wel of hij ze niet kan inhouden, zeg maar. Hij wil echt alleen zijn winny spenen! Probleem is dat ik ze nergens kan vinden zoals diegene die ik heb! Mijn zusje had ze bij baby walz gekocht zei ze me gisteren. Dus ik daar gaan kijken, wat blijkt?! Ze hebben er nog wel van winny, maar niet van die ronde! Damn... Ik ben echt ten einde raad! Iemand van jullie mss een idee waar ik deze kan vinden?
HOI, 'k heb even op de site van baby-walz gekeken en ik vind de speen wel erg op die van Avent lijken. Jelte wil ook geen bibi of mam. Avent wil meneer wél.
Heb je Difrax al geprobeerd, die zijn dacht ik ook rond (vanaf 6mnd), of zijn dat die van nuby. Nou ja aan mij heb je ook al niet veel
Pff.. Gelukkig neemt Damani alle spenen ! Maar die van MAM met die soort "bijtfunctie" is echt z'n favoriet ! En die van Nuby En heb vaak Difrax.. Minder vind ik de bibi... Daar blijft veel water in zitten ! Dat vind ik niks -X- Hopelijk vind je ze ...
Ja, hier ook alleen de 'ronde' spenen, de combi van Difrax. Als ik haar zo'n afgevlakte speen geef, gaat ze kokhalzen!
Als ik me niet vergis heb ik ze 2 weken geleden in het krantje van de zeeman zien staan.... (dacht toen nog hey nog nooit gezien speentjes van winnie)
hey ladies heb gisteren 2 spenen (duo pak en in solden) van avent gekocht, deze waren ook rond. Deze wil kian ook niet hebben. Difrax heb ik nog niet geprobeerd... toch de ronde nog niet! en winny de pooh in zeeman? Nog niet gezien en kruidvat ook niet. mmm zal nog eens gaan zoeken op het net... Word anders echt een ramp!
deze heb ik al wel gevonden! weet niet of je zulke bedoeld? http://twebs.nl/~poohshop/catalog/product_info.php?products_id=3073
hier ook de combi van difrax. zoiezo super omdat ze ze zelf terug kan stoppen.en dan maakt t niet uit hoe die zit.
ik had voor alyssa eerst bibi-spenen maar die kon ze idd niet in haar mondje houden. een vriendin van mij gebruikte voor haar dochtertje de spenen van avent (die zijn wel rond) en gaf er eentje aan mij om te proberen (ze had er eentje over, haar dochtertje had net een groterte). sindsdien wil alyssa niks anders meer en ze kan heb goed in haar mondje houden, zelfs als ze hem helemaal in haar mondhoekje doet met haar tong, kan ze hem zo weer terug pakken. de avent spenen zijn niet heel goedkoop. ze zijn ongeveer 8euro per 2. liefs doris
ik kwam er van de week een tegen toevallig weer in huis.en was met zo'n vlakke kant.maar was er blijkbaar een voor 0-6 mnd.... was een kleintje van difrax.hij viel steeds eruit.was wel grappig om te zien,zijn klein van formaat vergeleken met die combi van 6 mnd maar een gewone speen is los ook al rond de 3,95 dus net zo duur eigenlijk. en als je ze steeds kwijt bent is ook niet goedkoop.dan maar een die ze goed inhouden...
@ lieveheersbeestje: Het is idd zo een pooh-speen. Ik kan alleen niet goed zien of deze nu een ronde speen heeft of zo een afgevlakte?
bij de zeeman heb ik ze gisteren gezien , maar dat waren niet de ronde, dus daar hoef je niet naar te kijken.......