Slecht slapen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterrefeetje, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hoi :)

Weer een vraag.
    Ik slaap sinds een week of 3 heel erg slecht, ik ben nu ook best gesloopt. Er is niet echt een reden voor, ik heb geen bijzondere zorgen ofzo.
    Wie heeft hier ervaring mee en wat heb je er aan gedaan?
    Want ik loop echt op mijn tandvlees nu...

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb maanden van 4 tot 7 geslapen, was ook helemaal kapot. Hier was het over toen ik eindelijk met vriendlief mee kon hier naartoe, dus kan je helaas geen tips geven..

3. Metire

Metire Niet meer actief

valeriaan helpt bij mij goed bij slapeloosheid, goedkoop bij de kruidvat! en dan een uurtje voor het slapen gaan relaxen en even niet veel meer doen, niet lezen, geen tv etc. Ik neem persoonlijk graag een warme douche en ga dan zitten met het licht gedimd. (maskertje op mn gezicht ofzo) en dan als ik loom wordt ga ik pas naar bed. vroeg klaarwakker in bed gaan liggen werkt alleen maar averechts bij mij!

4. Sterrefeetje

Valeriaan heb ik liggen dus dat zal ik eens proberen! Rond 22 uur in nemen?
    Het zijn steeds van die periodes, dan gaat het weer een paar weken goed, en dan weer een paar weken slecht. Heel raar. En heel vervelend :(

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Van de warmte?

6. Metire

Metire Niet meer actief

Als je om 23 uur wil gaan slapen is 22 uur innemen prima ja :) ik ken het, heb nu ook zo'n periode. zoontje is ziek geweest 's nachts.. dan ben ik meteen ontregeld. Flink sporten helpt bij mij ook heel goed trouwens! dan slaap ik altijd als een roosje.

7. Sterrefeetje

Nee dat maakt niks uit, in de winter lig ik net zo wakker :)

Deel Deze Pagina