Bloed bloed bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jupke, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Hoi meiden,

Even jullie advies, ben benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben.

2 weken geleden had ik mijn ovulatie. Een paar dagen later begon ik te bloeden.
    Nu, 2 weken later vloei ik nog steeds. Nou is het vandaag mijn NOD en lijkt het of ik idd ongesteld geworden ben, want het bloedverlies is wat heftiger geworden.

Ik dacht eerst aan een ovulatiebloeding. Al had ik die nog noiit eerder gehad. Maar blijkbaar is dat het niet geweest.

Heeft iemand van jullie dit ooit gehad? Of enig idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes Jupke

2. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Ik begrijp je verhaal niet helemaal denk ik.. Ben je dan nu al 2 weken non stop ongesteld?? En is het nu, (nod) heftiger geworden?? Weet je zeker dat je 2 weken geleden je sprong had?? Zo ja, dan zou ik toch even de huisarts bellen om te vragen of het idd een ovulatiebloeding is geweest.

3. jupke

jupke Niet meer actief

Ja precies, ik heb nu echt al 2 weken bloedverlies.
    En sinds vandaag heftiger. Maar dat is denk ik omdat vandaag mijn NOD is.

Toen het bloedverlies net begon zeiden mensen hier dat het een ovulatiebloeding kon zijn. Maar dat duurt lijkt mij niet zo lang. Toch?

4. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Morgen contact opnemen met de huisarts, 2 weken bloeden terwijl je met je oculatie achter de rug hebt is niet zoals het hoort.

Succes!

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou me niet teveel zorgen maken, ik heb het ook 1 cyclus gehad. 2 dagen na ei, begon het met rozige afscheiding, daarna bruin, toen bloed dat duurde tot na mijn NOD. Dus stopte aan het einde van mijn normale menstruatie. Daarna niet meer gehad! Dus kijk het even aan zou ik zeggen.

Succes!

6. jupke

jupke Niet meer actief

Bedankt voor je reactie.

Ik hoop dat het dalijk over is iid. Moet nu echt elke half een een nieuwe tampon gebruiken, het vloeit aan 1 stuk door. Dus heb er nu wel genoeg van.

Maar ben nu 3 dgn ongesteld, dus als het goed is is het einde in zicht ;)

7. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hopelijk stopt je bloedverlies snel weer en anders inderdaad even de huisarts bellen, is toch wel apart... Sterkte ermee!

8. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Misschien is het slim om even maandverband te gebruiken. Kan alles er goed uit komen. En idd als het met een dag of 2 niet over is even naar de HA!

Succes

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Inderdaad even maandverband gaan gebruiken.. Kan het ook niet ophopen en wordt alles 'schoner' vanbinnen.
    In de gaten houden en als het te lang duurt voor je gevoel gewoon even bellen met je HA!

10. lotus85

lotus85 Lid

7 sep 2012
    27
    0
    0
    hengelo
    Hoi hoi, ik ben in maart 2011 gestopt met de pil. Vanaf toen elke maand 2 weken opgesteld. De eerste weken licht roze bloedverlies, en dan breekt bij mij de gewone menstruatie door. Wij lopen al bij de fertiliteitskliniek omdat het tot op heden nog niet gelukt is. Mijn gynaecoloog dacht dat ik endometriose had, cyste gezien op de eileider. 17-10 een fertiloscopie gehad en daar was niets op te zien. Ik snap nog steeds niet waarom ik 2 weken lang bloed verlies. Erg frustrerend. Als ik jou was zal ik ff wachten tot de volgende cyclus groetjes

11. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de huisarts bellen en om advies vragen!

12. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    En hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina