Wel of geen derde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babyphat, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben moeder van een zoontje van 6 en een dochtertje van 7 maanden... Nu wil ik eigenlijk al de hele tijd zo graag een derde kindje erbij.. Maar iedereen raad het me af... Om alle redenen, financieel natuurlijk maar ook het word druk bla bla.. Echter is het voor mij niet klaar.. kom zelf ook uit een gezin van 3 waarin mijn vader altijd kostwinnaar geweest is.. Nu werken wij allebei en vind het soms lastig te combineren carriere en kinderen..

Ik wil alleen niet meer lang wachten met nog een kindje... Financieel denk ik dat het wel mee kan vallen omdat mijn zoon 6 jaar ouder is en alle dure dingen (scooter, rijbewijs, studeren) allemaal al gedaan is zodra mijn dochter dat moet gaan doen!! Alleen dan heb je er wel 2 die die kosten tegelijk kunnen gaan krijgen.. maar goed dat hebben zoveel gezinnen...

De enige reden die voor mij geld is dat de oudste nu gewoon een zusje heeft die veel jonger is maar het straks zomaar eens kan zijn dat het 2 tegen 1 is omdat zij maar weinig schelen...

Kortom ben benieuwd naar verhalen van andere moeders die ook twijfelden...

Deel Deze Pagina