Groeiachterstand baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozeroos, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik maak me erg ongerust!!!
    Nu heb ik hiervoor al kleine kindjes op de wereld gezet maar verder nog nooit met een groei achterstand te maken gehad.
    Ik kreeg een echo omdat ik zwangerschaps diabetes heb (ook heb ik een te trage schildklier en heb daar thyrax voor) en het kindje was duidelijk te klein voor het termijn van de zwangerschap. Met de 12w en 20w echo liep de groei precies op schema.

Het hoofdje en het bovenbeentje is opgemeten en onder hun lijntjes. Ook onder hun groene lijnen.
    Het buikje ligt goed op schema en precies in het midden van de lijnen. Ik heb voldoende vruchtwater en baby krijgt genoeg voedingstoffen volgens de gyn. Ook is mijn bloeddruk prachtig de hele zwangerschap 110/70
    Nu moet ik over 2 weken terug komen voor een nieuwe echo.

Zijn er hier dames die dit ook hebben meegemaakt. Wie weet waar een groeiachterstand op kan wijzen. ed. Wie kan me een beetje gerust stellen.

Alvast bedankt.

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

onze babyboy heeft volgens de groei echo wat te kleine benen.... dat had onze eerste zoon ook toen ik een groeiecho kreeg maar toen die geboren was. was die mooi 49 cm en ze benen waren perfect....
    je bent pas 28 weken zwanger en het kan nog gaan groeien dus maak je geen zorgen... ik deed het ook bij de eerste zorgen maken maar achteraf is dat nergens voor nodig...

Deel Deze Pagina