Wat is dit? symptomen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi , ik had vorige week dacht ik 2 dagen wat roze op het papiertje zitten bij het afvegen weet niet meer welke dag, kan dit een innestelling zijn geweest? nu had ik gister diarree :oops: sorry voor de praat maar vandaag juist helemaal het tegenovergestelde ik zit totaal verstopt.
    Ik drink laxo van rovicee, maar kan dit een teken zijn van zwangerschap? echt vervelend word er een beetje simpel van. Bedankt voor jullie andwoorden jennie72

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jenny,

obstipatie en dan weer niet kan een teken zijn van een zwangerschap, maar het kan ook goed gewoon van bijvoorbeeld spanning of stress zijn. Het is niet duidelijk te duiden op een zwangerschap. Wanneer je verstopr zit eet dan vezelrijk en drink ruim 2-3liter per dag. Wanneer je diarree hebt neem blijf dan ook genoeg drinken want het vocht 'rent' uit je lichaam. Dat roze bloedverlies kan inderdaad van een innesteling zijn, maar ook wanneer je echt je best moet doen op ontlasting kan er een vaatje knappen bij je baarmoedermond waardoor je wat rozig slijm verliest. Ook na geslachtsgemeenschap kun je dit hebben. Het is dus afwachten tot je NOD...

Groetjes Brigitte

3. Niet meer actief

HOi bedankt, wannneer zal ik testen? wachten tot na dag 38? ik zit nu op dag 30. Er zit wat onregelmatigheid in n.m. Bedankt jennie72

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jenny,

ik zou voor de zekerheid inderdaad tot dag 38 wachten, dan heb je een meer duidelijkheid

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina