Hallo was benieuwd wat jullie slaapschema is . ben van ochtend weer begonnen met inbakeren omdat m'n dochtertje overdag niet goed uitgerust wakker werd. dit is ons schema vandaag tot nu toe. half acht wakker fles kwart over acht slapen/half twaalf (voorheen tien uur) kwart voor twaalf fles half één na bed tot twee uur wakker (voorheen half twaalf erin en één wakker) half drie toch maar weer erin tot half vier. kwart voor vier flesje
Hier totaal geen schema en de slaapjes. Meestal 3 x een half uur maar de tijde wijken af. En soms slaapt hij ineens meer maar dat is sporadisch....
ook geen schema.. laatste weken hazenslaapjes... daarvoor zowel s morgens als s middags slaapjes van 2 tot 2.5..... hoop dat dat snel weer terug komt
Hier geen schema. Ze gaat naar bed wanneer ze moe is en wanneer ze wakker is er weer uit. Vorige week deed ze 2 lange slaapjes, nu 2 dagen eerst 2x een uur en s middags 2-3 uur.
Hier ook geen schema. Wel heb ik, sinds ze 8 maanden is, gemerkt dat ze echt twee grote slaapjes overdag doet. De ene is zo rond 11.30 uur en de ander rond 15.30 uur. Dan slaapt ze zo 1,5, 2 uur. Daarvoor hadden we echt geen schema en sliep ze soms 1 keer en soms wel 3 keer en de tijden, daar was ook geen peil op te trekken. Ik heb haar altijd gevolgd en ze ging naar bed als ze moe was, en als ze niet wilde, kwam ze er weer uit. Inbakeren met 3 maanden is ook best laat, toch?
wij zijn in gan bakeren toen ze 2 weken was. 2 weken geleden hadden we het afgebouwd met een watteerde slaapzak en dat ging i eerste instantie heel goed maar sinds vorige week ging ze steeds korter slapen dus ben ik vanochtend weer begonnen met inbakeren.
ff een vervolg kwart voor vier flesje half vijf erin tot kwart over zes zeven uur flesje en toen half acht de avond/nacht in heel erg benieuwd hoelaat ze wakker gaat worden morgen... normaal was dat zeven à half 8
Hier geen slaapschema overdag wel s'nachts gelukkig. Overdag een eigenwijsje die vaak niet wil slapen. Ze is evengoed gezellig dus dan maar slapen op verzoek ( uiteraard wel proberen als ze signalen last zien) maar wil niet zeggen dat ze dan ook gaat slapen.
Hier ook totaal geen schema. Mag blij zijn als hij op de dag en half uurtje ergens anders wilt slapen dan bij mij.... Blijf hem bij signalen ('s middags) wel consequent op bed leggen en ene keer gaat het goed en andere keer niet.
Hier ook geen schema. De dag begint zodra hij wakker wordt (meestal tussen half 8 en half 9). En dan gaat alles op verzoek! Ook nog geen vaste tijd dat hij de nacht in gaat. Verschilt van 20:00 tot 22:00 uur.
Hier echt nog totaal geen schema overdag. Niet dat ik het erg vind, sinds een weekje slaapt ze bijna het klokje rond dus dat is al heel fijn (met wat speentjes tussendoor vaak, dat wel, maar toch..) Overdag zijn het vaak hazenslaapjes, soms slaapt ze in dr bed maar soms ook niet. Omdat we nu de 4+maanden sprong hebben is niks meer zeker hihi Dus ja, elke dag probeer ik het vaak wel met in dr bedje, maar als dat niet lukt, dan niet