hey hebben jullie dat ook het gevoel van het duurt nu al zo lang?. ik ben bijna 6 maanden dat is dus wel een half jaar he ik vind het lang en nu nog zo lang wachten tot ik beval pff soms wou ik dat ik voor 3 maanden sliep en ineens wakker werd en moest bevallen ik kan niet wachten tot ze er is maarja we zullen maar geduld moeten hebben he
Heb ik ook. Terwijl ik in het begin dacht; misschien wel de laatste keer dat ik zwanger ben, dus genieten. Denk nu steeds, pfffffff ik ben het nu al zat! maar dat komt vooral door alle kwaaltjes en het slecht slapen.
ja dat heb ik ook hoor ik kna gewoon echt niet wachten lol najah zal toch moeten heja dat slechte slapen ik slaap sinds eind januari maar 3 a 4uurtjes per nacht en dan vele dagen dat ik helemaal niet slaap en gewoon wakker lig ben het wel gewend nu maar het is wel vermoeiend datniet slapenmaar heb zoiets van ja doe het nu bijna 3 kwart jaar al niet kunnen die paar weken er ook wel bij
hoi hoi ik ben nu 15 weken en ik vind het juist nu heel snel gaan. maar ja ik ben natuurlijk nog niet zo ver en mijn buik is natuurlijk ook nog niet zo groot. dus ik denk dat ik over 2 maanden misschien ook wel anders praat!
Ojaaaa, dat heb ik ook! Ik vind t ook zo zwaar met al die kwaaltjes, voel me iedere dag niet lekker, constant maagklachten, bah. Kan niet wachten tot ik mijn meisje in mijn armen heb en alles achter de rug is en ik hopelijk weer zonder die vervelende klachten kan gaan genieten! Ik probeer dat nu ook wel hoor, als ik haar lekker voel draaien en trappelen, maar dan word ik weer misselijk ofzo... Bleh, nog ff volhouden, t is gelukkig niet meer zo erg als t geweest is. We slepen elkaar er hier wel doorheen
ik heb precies het zelfde ben 25 weken en wil zo graag dat ze er is ! valt het jullie wel op dat de meeste dat gevoel hebben die een meisje krijgen hihihi toeval natuurlijk ! ik vind het zoooooooo lang duren en tel echt de dagen af ,heb ook last van veel kwaaltjes vooral de hormonen kan echt niks hebben en irriteer me aan alles en iedereen ...
Nou ik vind het juist niet snel genoeg gaan.... Ieder mens is anders zo zie je weer...En ik moet nog zo lang....zucht zucht.... Liefs Jeanneu
ik ga naar de 18 weken en vind het super snel gaan juist! Aan het begin niet omdat ik toen bang was dat het mis zou gaan, maar toen ik me eerste echo had en alles was goed ben ik niet meer bang en vliegt de tijd! Ben al bijna op de helft! voordat k het weet is het kerst en dan bijna maart haha..
Het gaat inderdaad niet altijd even snel, maar ik geniet er ook van... Ik vind het zo'n voorrecht om zwanger te zijn. Ik kijk uit naar de bevalling, maar ik ga dit ook missen straks denk ik!
toen ik 18 weken was vond ik het ook snel gaan, dan heb je nog tussenstopjes zeg maar, dan weer een echo, dan weer dit, dan weer dat, maar nu is het gewoon wachten tot de bevalling.
Het duurt idd. lang maar je kindje heeft wel de tijd nodig om te groeien. Ikzelf ben bevallen met 31 weken 4 dagen en dat is echt geen pretje hoor!
De eerste tijd vond ik onwijs snel gaan....nu schiet t echt niet op... Zit echt de weken af te tellen nu. Maar ben het dan ook echt goed zat nu! Liever gisteren als vandaag bevallen hoor...
Ja, ik vind 't ook te langzaam gaan, hoewel ik niets te klagen heb hoor maar ik zit nu op de helft en de afgelopen maanden lijken wel een jaar, nu begint gelukkig wel de leuke periode met dat je je kindje voelt dus dat scheelt.
Hier ook kan eigelijk neit meer wachten. Maar als je achter af kijk gaat de tijd wel erg snel. Het lijk tvoor mij nog de dag van gister dat ik de test heb gedaan. Maar als ik vooruit ga kijken heb ik het idee dat het nog zo ver weg is. Kus Tam
Bijna 37 weken zwanger en ja ... het duurt allemaal errug lang nu. Ik kan mijn buik niet meer keren zeg maar en de hoofdpijn begint mij op te spelen. Tevens kan ik mijn 'buik' niet meer keren zeg maar. Natuurlijk zijn wij zoooooo benieuwd, hoe ons kindje er uiteindelijk uit komt te zien! Succes met het geduld jullie allen.