Ja pipetje, naast dat je het zelf kan blijven ''checken''. Goed je huis blijven stofzuigen,elk kiertje en gaatje. Hoop dat het dan klaar is
Je hebt eventueel nog van Beaphar de vlovrij pilletjes, dat zijn pilletjes op natuurlijke basis die zorgen ervoor dat binnen een half uur 95% van de vlooien dood zijn, die werken 24 uur lang. Als je de hond was moet je dat eigelijk 4 dagen voor en 4 dagen na een vlooienpipet niet doen. Die vloeistof hecht zich aan de vetlaag van de huid en als je de hond wast tast je die vetlaag aan waardoor de pipetjes niet meer goed werken. Ik werk in een dierenspeciaalzaak en het is echt extreem erg op het moment met vlooien. Doe je je hond ook regelmatig ontwormen? Vlooien hebben namelijk vaak eitjes van lintwormen bij zich dus honden met vlooien hebben een verhoogde kans op wormen. Goed bijhouden want ook je dochtertje kan die wormen krijgen. Succes met alles!
Klinkt idd als een vlooienallergie. Op het oment is het echt ernom met het aantal vlooien. Kan heel goed dat nadat alles vlo vrij was er heel snel weer een nieuwe besmetting heeft plaats gevonden. Ik zou weer heel het huis behandelen (ook auto, fiets en al het andere waar de hond komt) en even opletten dat je andere vlooien pipetjes hebt dan die met fipronil (zoals frontline) deze werken vaak niet goed genoeg meer. Als het te erg wordt zou ik wel een bezoekje aan de dierenarts brengen. Suc6