Vragenlijstje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegates, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb een aantal vragen:

1= Mijn cyclus is ca 30 dagen en ik heb zaterdag 25 april mn laatste menstruatie gehad, wanneer zou ik nu mogen testen voor zwangerschap?
    2= Van ca 6 mei tot 9 mei exact heb ik heel erg veel sljmverlies gehad (het liep eruit zoals je regels wel doorkomen, het voelde alsof ik in me broek plaste maar was gewoon slijm) Was dit vruchtbaar slijm?
    3= Zondag 10 mei 2x ovu testen van action gedaan: heel lichte streep en een iets donkerdere (niet positief dus). Maandag 11 mei opnieuw 2x test gedaan: donkere en lichte streep maar beide niet positief. Dinsdag 12 mei volledig wit.
    4= ofwel 10 ofwel 11 mei had ik erge steken rond de lies/baarmoeder weet niet wat dit is geweest..
    5= Nu weer een aantal dagen last van mn borsten, gisteravond heel vreemde pijn tussen de ribben vanonder in het midden, en sinds gister is me navelpiercing ineens heel erg ontstoken en doet het pijn alsk hem aanraak

Kan iemand me hiermee helpen?

2. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    je cyclus is ca 30 dagen, wat is je langste cyclus ? want daar zou ik vanuit gaan ivm testen.
    heb je na 12 mei nog ovutesten gebruikt ? zoniet dan kan het zijn dat je ei de 13e was gesprongen.
    de pijn die je gevoelt heb kan goed zijn van het groeien van je eitje.
    niet alle testen geven een goede duidelijke positieve streep, bij de 1 is die donkerder dan de ander, dus miss is deze test bij jou wel positief als die zo donker was.

Gezien je nu over 30 dagen zit kan je altijd een testje doen.

4. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Als je hier rechtsboven op vruchtbaarheidscalculator klikt en je gegevens invult kun je precies zien wanneer je je eisprong hebt, wat je vruchtbare dagen zijn, wanneer je ongesteld wordt en wanneer je zou kunnen testen.

Ideaal :D

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ideaal zou ik niet zeggen. Het geeft slechts een indicatie. Het gaat uit van een gemiddelde namelijk. Je eisprong kan veel eerder of later plaatsvinden dan een calculator of app aangeeft! Heb ook nog niet meegemaakt dat een lichaam exact deed wat een calculator of app zei dat ie moest doen.

De luteale fase (tijd tussen eisprong en ongesteldheid) is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt en verschilt per vrouw en zelfs per cyclus! Terwijl volgens een app of calculator je eisprong elke cyclus op dezelfde dag plaatsvindt. Dat kan dus niet.

Het grote gevaar om maar blindelings erop te vertouwen dat een app/calculator klopt, is dat je juist kans loopt op de verkeerde dagen te klussen met als resultaat.......geen zwangerschap!

Heb ook nog nooi een calculator op internet gezien welke specifiek in jouw lichaam kan kijken. Ovulatietesten zijn dan veel beter. Deze maken gebruik van jouw urine. Dus zijn vele malen nauwkeuriger en betrouwbaarder dan een calculator of app.

Deel Deze Pagina