Wanneer in buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinker, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hallo,

Heb even een vraagje. Vanf wanneer doen jullie je kleintje in de buggy en niet meer in de kinderwagen. De grote kinderwagen neemt zoveel plaats in beslag.

edit moderator: zorg voor een duidelijke titelgroetjes

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb donderdag een chicco buggy gekocht en hij zit er erg goed in, hij kan ook helemaal plat vind ik wel fijn en het scheelt veel ruimte in de auto.

3. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    hoe oud is hij van jou dan. die van mij is nu 9mnd

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    wij hebben tijdens mijn zwangerschap de chicco evolution gekocht...heir mogen beebsen al vanaf 0 maanden in ivm een platlig stand...wij gebruiken hem nu af en toe als we bv ff snel ergens heen moeten en gene tijd hebben om de wandelwagen met hele pruttel in te laden..

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hihi zoals in me banner staan 5 maanden en 2 weken :D

ook bij mijn chicco staat vanaf 0 maanden, maar dat zou ik zelf niet doen. Mijn kindje is 8,5 kg en kan al aardig goed zitten.

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    4 maand en toen gebruikte ik al de buggy scheelt erg veel ruimte

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    als de leuning helemaal naar achteren kan en de baby kan helemaal plat liggen is het echt ideaal

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ja over het algemeen mag een kindje in de buggy als hij zelfstandig kan zitten
    ik wacht ook af op de dag dat hij er eindelijk in mag want ik ben die wandelwagen echt zat!
    laatst heb ik mijn zoontje heel even in de buggy gehad,maar die van mij kan niet helemaal plat,maar 3 kwart eigenlijk.....

9. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Sem ging in de buggy met bijna 8 maanden. Ik weet wel dat ze goed moeten kunnen zitten.
    Deze buggy kan ook nog bijna helemaal plat en dat is erg lekker als ze moe zijn/ in slaap vallen

Deel Deze Pagina