Ik ben op zoek naar iets voor in de tuin, een schommel lijkt me leuk, dat hebben we hier niet in de speeltuintjes. Glijbanen vind onze dochter super! Eisen zijn vooral: stevig, niet al te duur en iets waar ze nog lang plezier van hebben. Hebben jullie tips, ideeën en foto's?
wij hebben afgelopen zomer een Little Tikes glijbaan gekocht via Marktplaats. Echt een succes, hij kon er heel snel zelfstandig op en af. En zijn autootjes en knuffels kunnen er ook af, dat is ook een pluspunt .
Wij hebben vorige zomer een nestschommel gekocht. Glijbanen vind onze dochter ook geweldig, maar daar mag ze toch alleen onder toezicht vanaf. En dat houd de speeltuin leuk! Die nestschommel vind ik zelf ook nog leuk, dus denk dat ze daar nog wel lang plezier van kan hebben. Ze kan erin zitten, liggen, staan, en ook met meerdere kindjes tegelijk mee spelen. Wat mij betreft een aanrader!
Onze jongste heeft een broer en zus en daardoor een grote boomhut met glijbaan en schommel en een trampoline in de tuin. Ze gebruikt het allemaal en het gaat prima. Bij de anderen durfde ik dat echt niet aan, maar nu zie ik dat het goed gaat. Alles is leuk voor ze, je kiest niet snel verkeerd. Het enige is dat kinderen al vrij snel hun horizon gaan verbreden en niet meer uitsluitend in de tuin willen spelen. Althans; die van mij. Een schommel vind ik nog het minst fijn omdat ze, als ze hoog gaan, nogal hard tegen een voorbijgangertje kunnen schommelen.