Alles in de mond stoppen en erop bijten.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Meiden,

Er zal ongetwijveld een moment komen dat het minder word!
    Maar wanneer? Me dochter lijkt wel een hond...
    ze loopt werelijk de hele dag met van alles in de mond..
    En er maar op bijten zo hard mogelijk!
    Als ik het afpak zoekt ze gewoon weer iets nieuws..
    Veranderd dit pas als alle tanden/kiezen aanwezig zijn?
    Somige mindjes zijn bijna niet mondig...
    Die van mij heeft het dubbel lijkt wel.

Groetjes jantina

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier nog zo eens, aales wat ze in handen krijgt, speeltjes, bankpasjes, een bezemsteel, alles heeft tandafdrukken.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Komt er niet wat door aan tandjes/kiezen Jantina? Misschien dat ze daarom zo hard bijt?

4. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hier wordt ook alles gepakt om op te bijten. Ik had meer het idee dat baby's ook voelen met hun mond wat het precies is. Het is ook een ontdekkingsreis voor ze al die vreemde voorwerpen.

En als er heel veel kwijl bij komt dan komen er zeker tandjes/kiezen aan. Koen is bezig met een boventandje (zag ik vanmiddag) en echt waar, alles is zeiknat hier :)

Groetjes,

Kim

PS. ik zie nu pas dat jou meisje al stukken ouder is dan Koen...dus misschien heb je helemaal niks met mijn antwoord :oops:

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Onze meiden zijn ruim 2x zo oud ;)

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Het schijnt goed te zijn. Kinderen willen ontdekken en ze hebben een heel goede tastzin in hun mond. Wat hun oogjes zien, willen ze ook met de mond voelen, zo herkennen ze vormen en materialen enzo.

Onze oudste zoons hebben hun tandafdrukken in de box gezet, vin'k nu met de derde wel weer grappig om dat te zien.

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Onze dochter is nu 14 maand en stopt ook alles in de mond, niks is veilig.
    Ik hoop ook dat het gauw wat minder wordt maar ik vrees dat het nog wel ff duurt.

8. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel is net een hondje. Alles gaat bij hem in de mond en hij kruipt ermee door de kamer. Ook wij hebben de afdrukken van zijn tandjes in de box en in zijn bedje staan. Ook "bijt" hij graag in de vensterbank, tafel, bank en stoelen. Hoop dat het snel minder wordt, zeker als ik ergens anders ben waar kinderen zijn met klein speelgoed. Emiel heeft inmiddels 8 tanden en 4 kiezen, volgens mij ligt het bij hem daar niet aan.

9. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Nic doet het ook heel erg. Echt de hele bedrand is afgeknabbeld en houten speeltjes staan vol tandafdrukken. Boekjes kun je hem helemaal niet geven want die eet hij gewoon op. Best jammer... Ik was ook al van plan een topic hierover te openen want soms vraag ik me af of het wel normaal is.
    Hij bijt ook wel eens in zijn arm, net niet door maar de tandafdrukken staan er in!

Deel Deze Pagina