Een paar weken terug hadden we een goede echo met een kloppend hartje. Afgelopen vrijdag gingen we weer voor een echo om echt de goede termijn te bekijken en helaas was het hartje gestopt. Jeetje dan wordt de grond even onder je weggetrokken zeg! Na het weekend te hebben nagedacht over de mogelijkheden heb ik maandag besloten om met medicatie in de weer te gaan. Maar mijn eigen ziekenhuis wilde me niet helpen tot komende vrijdag. Ik ben zo brutaal geweest om een ander ziekenhuis te bellen en ik kon vanmorgen al terecht. Nu bleek dat het hartje een paar dagen na de eerste echo was gestopt. Ik had nog een sprankje hoop dat het toch nog goed zou komen maar na deze echo was het echt helder. Vanmorgen om half 11 heb ik de pillen ingebracht en ik heb net heel veel bloed en een prop verloren. Tot op heden heb ik niet een pijnlijk gevoel gehad. Een beetje een menstruatiegevoel, maar niet zo extreem als ik in sommige topics heb gelezen. Ik hoop dat wat ik net verloren ben het vruchtje al was. Maar dit kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Ik heb verder geen vraag aan jullie, maar ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt. Gelukkig heb ik al een prachtige dochter van net een jaar. We gaan straks gewoon weer verder met proberen voor een 2de wonder! Bedankt voor het lezen van mijn verhaal. Liefs Ellepel
Sterkte meis. Hoop dat het pijnloos verloopt en je daarna weer verder kunt. Een ma na een koppend hartje is echt heel hard. Heb het helaas zelf ook meegemaakt. Knuffff
Heel veel sterkte meid. missed abortion of miskraam verschillen heel erg in lichamelijke pijn bij ieder persoon.. Bij de ene valt het mee, en de andere heeft een mini-bevalling. Ik hoop dat je het gauw een plekje kunt geven, en gauw weer zwanger bent wanneer je dat wilt.
Heel veel sterkte meid Mijn mk viel ook wel mee mbt de pijn en bloedverlies. Veel sterkte meis Dikke kmuff
Hallo dames, Ik voel nog steeds geen weeachtige activiteit (gelukkig). Ik verlies inmiddels wel veel bloed en stolsels. Ik wacht het rustig af. Morgen nog een keer 4 tabletten inbrengen. Dan hoop ik dat ik er vanaf ben! Lief dat jullie reageren! Dat doet me wel even goed in deze moeilijke tijden. Niks aan dit! Liefs
Fijn dat het niet zoveel pijn doet. Let je wel op dat je niet te veel bloed verliest. Volgens mij moet je minimaal een halfuur met een maandverbandje kunnen doen. Sterkte voor de komende uren.
Heel veel sterkte, meid Inderdaad goed op de bloeding letten. Bij mij zeiden ze dat 'als de kraan open gaat' ik meteen moest bellen. Mijn vk raadde mij aan om mijn temperatuur in de gaten te houden i.v.m. koorts en te bellen als de temperatuur boven de 38 uit kwam.
dat van die temperatuur is een goede! Mijn verloskundige raadde me aan 2 a 3 keer per dag te tempen. en hou idd de hoeveelheid bloedverlies in de gaten. ik heb niet goed opgelet, en daar heb ik achteraf spijt van. en als je ergens over twijfelt, gewoon je verloskundige bellen hoor, die zijn er om je te helpen en eventueel gerust te stellen.
Hè ellepel, Wat naar dat je dit moet meemaken..Als er hartactie is geweest ben je toch dichterbij je wens... Let goed op jezelf, rust en praat erover... X
Sterkte meid heftig hè wij hadden ook een kloppend hartje en mijn buik groeide na 9 weken iedere week harder. Toch is het vruchtje met 9w3 gestopt met groeien. Echt een harde klap, helemaal niet verwacht. Mijn bm vulde zich met bloed en had na cytotec idd de 'kraan' open zoals hierboven staat. Meid sterkte hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je gauw een bol buikje mag krijgen!
Hallo dames, Allemaal bedankt voor de reacties. Ik heb gisteren nog even met het zh gebeld of het allemaal goed kwam. Zoals ik het omschreef bleek dat het gaat zoals het moet. Vanmorgen naar mijn huisarts geweest om hb te prikken. Deze is van woensdag 9.9 naar vanmorgen 5.0 gegaan... Pff, dat is wel een behoorlijk verschil. Ik moet straks bellen voor verdere behandeling met ijzertabletten o.i.d. Dit kon ik er ook nog wel even bij hebben. Bah. De behandeling met pillen is me best tegen gevallen. Ik vond het vooral allemaal erg vies voelen. Maar goed, het is voor het goede doel. Hopelijk mogen we ons snel weer melden op het forum, en dan op de plek 'zwanger'. Liefs Ellepel
Het lijkt mijn verhaal wel...2 weken geleden bij de termijn echo ook geoord dat hartje gestopt was. Daarvoor ook goede echo. Ik heb miskraam week geleden opgewekt met cytotec..ik vond het heel erg naar, veel pijn gehad. Vandaag eerste dag dat ik niet meer bloed. Sterkte meis, het is niet niks en al je dromen over alles zijn ineens kapot. Het voelt zo leeg. Maar ik vind het wel fijn hier te schrijven met meiden die het ook mee hebben gemaakt. De rustig aan, neem je tijd! Sterkte!
Hoi Johanne, Inderdaad ik voel me ook leeg. Vreselijk leeg. Tot een week geleden waren we aan het plannen hoe we het allemaal gingen doen met een dochter van nu net een jaar, en een baby. Maar goed dat is nu niet meer het geval. Ik vraag me nu een beetje af wanneer we het weer kunnen gaan proberen eigenlijk. Nu nog even niet natuurlijk, maar vanaf wanneer begin je nu je cyclus weer te tellen enzo. Ik heb werkelijk geen idee. Iemand ideeen? Liefs Ellepel
Ik weet dat ook niet precies....ik ga maar uit van mijn eisprong die ik altijd gevoeld heb..dan weet ik dat ik ongesteld ga worden na 2 weken. Jeetje, wat is je Hb gedaald zeg!!! Ben je niet heel erg moe? Pas goed op jezelf hoor! Rustig aan en als het erg blijft bloeden naar Ziekenhuis gaan!
We zullen de cyclus wel weer zien komen denk ik. Ik heb net bericht gehad van de huisarts. Hij wil er verder niets aan doen, eerst maar roosvicee ferro drinken en er op letten met verdere voeding. Dan doen we dat eerst maar weer! Gelukkig is het vloeien nu behoorlijk afgenomen. Ik kan het vandaag doen met 3 maandverbandjes gelukkig! Liefs